Kenma szemei végig követték a fiút, ahogy elsétált a pult előtt, egyenesen a kirakatokhoz. Kenma tudta, hogy ebben a házban nagyjából az a hely a legszentebb, Kuroo egyértelműen oda fog menni. Kenmának ki kellett találnia valamit, hogy a fiú közelébe férkőzhessen, és biztonságban tudja őt.
Ekkor eszébe jutottak a tálcás lányok. Feltöltött egy tálcányit különböző görög koktélokkal, utána nem is kellett sokáig várnia. Az egyikőjük éppen most tért vissza, ezért Kenma megkérte;
-Megtennéd, hogy egy kicsit vigyázol a bárra? Egy perc és visszajövök.
A lány hezitált egy kicsit, majd beleegyezett.
Kenma felkapta a tálcát, kinyitotta a szélső ajtót, beengedte a lányt, majd be is csukta maga mögött. Óvatosan egyensúlyozva haladt a tömegben az árusítások felé, amikor valaki megszólította.
-Hé, mondd, mennyi?
-A belépőkártyára feltöltött pénzzel lehet fizetni, de ezek itt ingyen vannak. A svédasztalon található italokkal együtt. Ha ételt szeretne venni, az első emeleten található a másik bár, ami egyben büfé is. Éttermet később nyitunk.- Fordult a hang irányába.
Egy körülbelül 30-40 éves fickó állt mögötte, nem túl józan állapotban. Kenma felé nyújtotta a tálcát, de az erőteljesen meglökte a kezét. Ha most magas sarkúban lett volna, tuti elesik- gondolta. Sikerült megtalálnia az egyensúlyát, majd a férfi felé nézett.
-Elnézést kérek, ha nem tetszik akarni egy üveget akkor csak tessék szólni, lökdösődni nem kell.
-Nem az italra gondoltam~
Ó a jó büdös francba, mi a fasz?
-Nem. Tessék ott keresni társat. -Mutatott a kanapék felé. Ahogyan oda nézett, majdnem elejtette a tálcát. Az új évfolyamtársa éppen kézen fogva vezette Kuroot arrafelé! Kuroo szája mozgott, mire Satsuki mosolyogva tovább rángatta. Kenma gondolkodás nélkül elindult abba az irányba, ignorálva a férfit, aki még mindig mögötte koslatott. Óvatosan osztogatta az italokat, miközben a szemével folyamatosan kereste barátját. Mit keres itt Kimizuri Satsuki? Kenma sejtette, hogy valami nem volt rendben ezzel a lánnyal, de hogy ennyire?
Kenma már a közelükben volt, amikor a férfi megint megszólította.
-Na most már itt vagyunk, akkor~?
-Akkor mi? Pultos vagyok, nem látod?
-Mit kéne látnomm~
-Hú basszameg..Keressen egy ezüst maszkost.
-Szóval az itt dolgozók szerint a vendégek ezüstnél nem érdemelnek jobbat?
-Uram, gyémánt maszkot tetszik viselni. Nagyra tartjuk a vendégeinket, az ezüst és arany maszkok egyedül a személyzet megkülönböztetésére szolgálnak.
-Akkor? Gyere velemm~ - Ragadta meg Kenma kezét, majd elkezdte maga után húzni. Kenma kicsavarta a kezét, és kétségbeesetten kezdett Kuroo után kutatni a tömegben. A férfi mögötte már elvesztette a türelmét, és újra megpróbálta megragadni Kenmát.
-A francba is, gyere már basszameg! - Nyúlt volna a fiú vállához, de egy másik kéz elütötte azt. Kenma dereka köré egy biztos kéz fonódott, melynek hatására Kenma gerincén egy hűvös bizsergés futott végig.
-Azt mondta, nem. Nem olvasta el a szabályzatot? Uram, magát innen akár most is kidobhatnának.
-Ha! És ki vagy te, hogy itt dirigálj nekem? - A tekintete Kenma derekára esett. -Ó, a barátja vagy? Pfft, hány éves lehetsz te? Tizennyolc?
-Igen. Ő pedig Tizenhét. Pedofil barom. - Azzal elkezdte visszavezetni Kenmát a bárpulthoz. A férfi látszólag még nem adta fel, ezért megpróbált Kenma fenekébe markolni, de Kuroo megint elütötte a kezét. A férfi konkrétan duzzogva ment a másik irányba, így a két fiatal nagyjából biztonságban tudott visszatérni a bárpulthoz, ahol Kenma gyorsan berántotta Kuroot a bárpult mögé. Megköszönte a lány segítségét, aki egy ideig Kuroot bámulta, majd elment, így Kenma sikeresen kulcsra zárta az ajtót, és Kuroot leültette a földre, hogy Satsuki ne találja meg.
-Kenma...Mi történt itt?
-Shh...Fogalmam sincs- Simogatta meg Kuroo mindenfelé álló haját, és elkezdett rendeléseket teljesíteni. Kuroo ámulva nézte, ahogyan a másik ide-oda forgolódott a pult mögött. Persze az is elvonta Kuroo figyelmét, hogy ebből a szögből pont belátott Kenma szoknyája alá. Persze nem merte felhívni erre a tényre Kenma figyelmét, mert egy: Kenma kinyírná, kettő: neki tetszett a látvány, miért is vonná meg magától ezt a fantasztikus lehetőséget?
DU LIEST GERADE
Ígéretek tengere (KuroKen)
FanfictionHaikyuu ff. KuroKennel a középpontban. TW: Mivel ez egy ilyen félig fantasy félig maffia au, minden IS lehet benne, gore vér stb. Felelősséget nem vállalok :D ✨ Jó olvasást! Figyelem! ⚠ pár homofób emberi lénynek önmagát nevező Izé is van a történ...