Eren szemszöge
Öt éve hogy a Kolosszális titán és a Páncélos titán lerombolták a Mária falat és bukot el Shiganshina, azon a napon veszítettem el az anyámat mikor meg ette egy titán így úgy határoztam hogy ki fogom írtani az összes titán így hát jelenkeztem a seregbe. Aki nem tudot meg felelően teljesíteni azokat elvitték hogy a földeken dolgozzanak, egyik nap viszont észre vettem egy hosszú szöke hajú lányt majd ő is észrevet engem mire oda jött hozzám.
-Szia. -Köszönt kedvesen.
-Szia. -Köszöntem vissza neki.
-A nevem Christa Lenz, örülök hogy találkoztunk.
-Én is örülök, az én nevem Eren Jaeger.
-Azért azt meg kell mkndanom hogy aranyos lány ez a Christa, de várjunk mi a fenére gondolok és mi ez a fura érzés a mellkasomban?
Gondoltam maganban miközben láttam hogy mintha az arca el lenne pirulva, mi franc van már itt.
-Mond csak Eren, nem szeretnél kicsit sétálgatni a kiképzés előtt?
-De igen, persze. -Ekkor el is mentünk sétálni egyet a táborban, de ez a furcsa érzés nem akart abba maradni sőt mintha valami azt súgná hogy meg kéne fognom a kezét. Viszont ő elpirult arcal felém nyújtotta a kezét mire nagy nehezen zavaromban végül megfogtam a kezét, annyira kicsi volt a keze és egyben annyira puha is.
-Mond csak Eren, te miért csatlakoztál a sereghez?
-Azért hogy kiírtsam az összes titánt.
-Értem és tudod már melyik osztagba fogsz csatlakozni?
-Igen a Felderítő osztagba.
-A felderítőkhöz?
-Igen hozzájuk, mert akkor ki mehetek a falakon kivűlre és elpusztithatom a titánokat, és mert mindig ez volt az álmom.
-Akkor én is a felderítő oaztaghoz csatlakozom mint te. -Mikor ezt ki jelentette rá néztem majd ő is rám és elmosolyodott mire éreztem hogy most én pirultam el, na jó most komolyan mi van már velem?
-Még is miért csinálnál ilyet?
-Nem is tudom, lehet azért hogy a közeledben legyek.
-Hogy a közelemben legyél?
-Igen, hogy őszinte legyek amióta meg láttalak valami furcsát érzek a mellkasomban, és mikor megfogtad a kezem a szívem azóta majd kiugrik a helyéről.
-Mire akarsz ki lyukadni ezzel? -Ekkor Christa hirtelen meg állt mire én is meg álltam és felé fordultam.
-Mond Eren, te hiszel abban hogy szerelem első látásra? -És ekkor állt össze a kép a fejemben, én beleszerettem ebbe a lányba és ő is belém majd mikor minden világossá vált átkaroltam Christa derekát és közelebb huztam mire nagyra nyílt szemekkel teljesen elpirulva nézet rám.
-Azt hiszem hogy igen. -Mosolyogtam rá ahogy ő is rám öleltük meg egymást.
-Szóval ilyen ha valaki szerelmes? Nem gondoltam volna hogy ez ilyen csodálatos érzés.
Gondoltam magamban majd mikor kezdődöt a kiképzés elváltunk egymástól és mentünk is a helyszinre, mikor minden kadét megérkezet kezdődöt a kiképzés, ahogy napról napra folyt a kiképzés úgy Christa és én is egyre közelebb kerültünk. Mondjuk Mikasa ezt nem nagyon értékelte ahogy Ymir sem, viszont Armin teljesen jól fogadta ahogy a többiek is, mondjuk Anniet a maga különc módján nem nagyon érdekelte ez az egész. Mikor a kiképzések végetértek eljött az idő mindenki el döntse hogy hova akar csatlakozni, persz én Christa és a barátaink a Felderítő osztagba csatlakoztunk, persze voltak akik más hova mentek, majd a beavatáson megjelent a Felderítő osztag parancsnoka Erwin Smith aki elkezdte a beszédét. Mikor vége lett a beszédnek mikenki akik ott voltak csatlakoztak a Felderítőkhöz, ezek után mindenkit el vittek a háló körleteikbe majd más nap azt a feladatot kaptuk hogy a Rózsa falnál lévő Trost körzetben lévő falon az ágyukkal foglalkozzunk.
-Hé srácok ezt nézzétek mit szereztem az felettesek sátrából. -Jelent meg Sasha és ekkor egy nagy kötözött húst vett elő a kabátjából mire mi csak döbbenten néztünk rá.
-Sasha te meg örültél?! -Kérdezte Conny.
-Nyugalom el fogjuk osztani.
-De ezért rohadt nagy bajba kerülhetsz, a hús manapság luxus ciknek számít.
-Mondtam hogy nyugalom, ha egyszer vissza foglaljuk a Mária falat akkor majd újra tudunk állatokat tenyészteni. -Mondta Sasha ahogy egy ládába tette a húst és a távolba nézet, közben én meg Trost kezdtem nézni.
-Igen igaza van, ha vissza foglaljuk a Mária falat akkor minden újra a régi lesz.
Gondoltam magamban és mosolyodtam el, de ekkor a hátam mögül egy furcsa hangot hallottam majd mikor oda néztem nem mást láttam meg mint a Kolosszális titán, amíg a többiek mind le voltak sokkolva én közben dühösen néztem, ekkor a titán a bal karjávan le söpört minket a falról de a térmanőverezökkel még időben meg kapaszkodtunk a falon, majd a következő pillanatban a Kolosszális titán át törte a fal kapuját majd ekkor vissza fel mentem a falra és huztam elő a pengéjimet.
-Hé! Már öt éve vártam erre a napra. -Mondtam miközben nézet engem majd támadtam meg, a titán probált el kapni de nem sikerült neki majd mikor már meg akartam vágni a gyenge pontját hirtelen forró gőzt kezdet magából kibocsátani ami el sodort de újra meg kapaszkodtam majd mikor a gőz el oszlot a titán hirtelen nyomtalanul el tűnt, nem értettem hogy ez hogyan lehet de vissza mentem a fal tetejére majd ekkor láttam hogy titánok kezdtek be özönleni Trostba, basszus most komolyan meg ismétlődik az öt évvel ezelötti katasztrofa? Ekkor mind parancsot kaptunk arra hogy szálljunk szembe a titánokkal, mikor meg indultunk a házak között egy csomó titánt láttunk meg amik jó pár társunkkal végeztek de közben mi is írtottuk őket, ekkor viszont azt vettem észre hogy Armint éppen meg akarja enni az egyik titán mire oda mentem és álltam bele a titán szájába majd fogtam meg Armin kezét és rántottam ki egy ház tetejére.
Armin szemszöge
Mikor Eren ki rántott a titán szájából én is ki akartam húzni onnan de ekkor a titán becsukta a száját és harapta le Eren karját és nyelte le, ahogy ezt végig néztem teljesen le fagytam, ekkor a titán éppen felém kezdet nyúlni mikor fel bukkant Mikasa és el vitt onnan jó messzire közben én csak Erenre tudtam gondolni hogy feláldozta magát hogy engem meg tudjon menteni. Mikor biztonságos helyre értünk a többiek is megjelentek, hogy fogom én ezt meg magyarázni nekik hogy Erent meg ették? Szerintem Christa lesz a legjobban kiakadva majd ezen.
YOU ARE READING
Attack on Titan/A szabadság szava
FanfictionSziasztok ez alkalommal az Attack on Titan világába fogok bele nyúlni, persze arra számítsatok hogy aki már jó ideje követ az tudni fogja hogy egy örök nem normáris vagyok, na mindegy de nem húznám az időt csapjunk bele, ja amúgy történetünk a kikép...