Yeni bir kurgu ile karşınızdayım😏. Ve ilk bölümler +500 kelime olucak sonradan uzayacak.
__________________________________________________
Yanlız kalmak güzel birşey midir? Güzel birşey aslında ama çoğu zaman kötüdür. Yanlızsan özgürsündür. Yanlızsan mutsuzsundur yada mutlu olduğunu sanıyorsundur. Yanında kimse yoktur bir arkadaş yoktur, annem ve baban sana sahip çıkamaz çünkü sen yanlızsan onlar artık yoktur. Ama ben neden bunları düşünüyorum benim çok güzel bir ailem var beni çok seviyorlar beni asla bırakmazlar. Böyle düşünüyordum ama asıl hikaye o sabah kalkıp annemin(annem sandığım kadının) telefon konuşmasını duymamla başladı herşey.
~~~
Sabah saat 07:50'de canlı derse hazırlanmak için kalkmıştım. Mutlu mutlu yatağımı topladım. Bugüne kadar hiç mutsuz olduğumu hatırlamıyorum. Canlı dersim saat 08:30 da olacağı için mutfağa gidip birşeyler atıştırmaya karar verdim. Tam içeri girecekken annemin sesini duydum. İçeri girecektim ama sonra geçen günkü gibi hiçbirşey olmamış gibi telefonu panikle yere bırakacağını bildiğim için annemi dinlemeye karar verdim.
"Benden bunu istemeyin."
"Kızımı getiremem."
"Tamam ama ona zarar vermeyeceksiniz."
Annemin bu konuşması ile şok olmuştum beni nereye götürecekti . Başka bir çocukları yoktu ama. Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Tam orada şok olmuşken annemin bana doğru geldiğini farkettim hemen kendimi toparlayıp mutfağa girdim.
"Günaydın kızım."
"Günaydın."
Oturup birşeyler yedim ve saat 14.00 A kadar herşey normal devam etti.
"Kızım bugün seninle çok güzel biryere gideceğiz."
Annem beni kime götürecek ya?
"Nereye?"
"Cafe'ye gidip oturacağız."
"Tamam" deyip odama gittim hemen hazırlanmaya başladım annem beni tehlikeli bir yere götürecekti daha öncede böyle konuşmalar duydum artık kaçmanın vakti gelmişti Bu evden.
Çantamı yanıma aldım içine elbise ve bol bol yemek ve su koydum artık hazırdım. Annem bana çantanın içinde ne olduğunu sorduğunda ise kitap demiştim. Bu son 4 ay içerisinde gerçekten çok şüphelenmiştim ve artık buralardan kaçmanın vakti gelmişti.
Annem yanıma geldi ve artık çıkmamız gerektiğini söyledi ben yol boyunca çantayı içine bakmak aklına gelmesin diye ayağımın dibine koydum yaklaşık 20 dk sonra benzin almak için durduk. Annem Benzincinin marketine girdi ve bense oturdum yanda bir orman vardı. Bende fırsat bu fırsat deyip kaçtım ormana tam o sırada arkamdan bir silah patladı geriye dönüp baktığımda annem kanlar içinde yatıyordu ve bana " Kaç!" Diye bağırdı. O sırada irice bir adamın bana doğru geldiğini farkettim ve ormana doğru koştum. Çok hızlı koşan birisi değilimdir ama şimdi elimden geldiğince hızlı koşuyordum. Adam bana bağırdı;
"Dur yoksa..."
Ben umursamayıp kaçtım. Sonunda baya bi ileride taştan yapıldığı belli olan bir kulübe gördüm. İçine girip saklanmaya karar verdim. İçeride eski bir saat vardı, içine girdim burası baya tozluydu. Yaklaşık 3 dk sonra adam içeri girdi;
"Burada olduğunu biliyorum. Dışarı çıkarsan canını daha az yakarım. Hadi, nerdesin?"
Adam bir anda seri bir şekilde eşyaları param parça etmeye başladı. Sonra beni bulamayınca dışarı çıktı. Adamın çıktığından emin olduktan sonra yavaş bir şekilde açtım ve bu eski saatin içinden çıktım. Yavaşça kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım. Etrafa bakınıyorum ama adam yok tam o sırada belimde bir el hissettim ve beni kendine çekti ağzımı pamukla kapattı ...
~~~
Hello!Naber nasılsınız?
Kimin ağzını kapattığını biliyorsunuz zaten o adam kapattı :D
Peki sevdiniz mi?
Arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz👉👈
Oy sınırı 25.