ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

272 9 13
                                    

Ξυπνάω και βλέπω πως ο Κρις λείπει , λογικά θα έχει πάει στην προπόνηση που έχει με την ομάδα μιας και η ώρα είναι 11 .

Χαμογελάω στην θυμηση των όσων κάναμε χτες και κατεβαίνω στη κουζίνα και βρίσκω πρωινό στο τραπέζι μαζί με ένα σημείωμα και ένα λευκό τριαντάφυλλο .

"Το μεσημέρι θα πάμε για φαγητό με τα παιδιά , να εισαι έτοιμη ." Διαβάζω και τρώω το πρωινο μου , μόλις τελειώνω ανεβαίνω πάνω για να κάνω μπάνιο .

Την ωρα που λουζω τα μαλλιά μου νιώθω το μωρό να με κλωτσάει δυνατά και προσπαθώ να σταθώ με την βοήθεια του τοίχου .

-"Μωρακι ήρεμα τώρα , να τελειώσει η μαμα με το μπάνιο της ." Μιλάω στη κοιλιά μου και την χαϊδεύω .

Αφού τελειώνω με το μπάνιο μου , ντυνομαι και κατεβαίνω κάτω . Εκεινη ακριβώς την στιγμή μπαίνει σπίτι ο Κρις , με το που με βλέπει με φιλάει .

-"Τι κάνει το μπισκοτο και το μπισκοτακι μου ;" Ρωταει και ασχολείται με την κοιλιά μου .

Του χαμογελάω και τον αγκαλιάζω , νιώθω το μωρό να μου δίνει ξανά μια δυνατή κλωτσιά και σφίγγω δυνατά το χέρι του Κρις .

"Τι έπαθες μωρό μου ;" Ρωταει ανυσηχος  ενώ με κοιτάζει έντρομος .

-"Τιποτα όλα καλά , το μωρό απλά με κλώτσησε δυνατά ." Του εξηγώ και ηρεμεί .

-"Ααα μπισκοτάκι , δεν ποναμε ποτε την μαμά και δεν ποναμε ποτε γυναίκα ." Μιλάει στην κοιλιά και γυρίζει να με κοιτάξει .

-"Θες να σου φτιάξω κάτι γρήγορο να φας ;"

-"Οχι μωρό αφού σε μια ώρα σχεδόν θα πάμε για φαγητό ." Κάθομαι στο καναπέ και έρχεται δίπλα μου .

-"Πως πήγε η συνάντηση με τον πρόεδρο , γιατί δεν είχες μόνο προπόνηση ."

-"Μια χαρά , έκλεισα την αμοιβή που ήθελα για φέτος και εκείνος είναι ευχαριστημένος με την απόδοση μου ." Μου εξηγεί και τον κοιτάω στα μάτια .

-"Κρις αλήθεια πίστευες πως δεν θα το μάθαινα ; Δεν έχω πει τίποτα εδώ και 2 μέρες γιατί περιμένω να μου μιλήσεις και εσύ δεν έχεις πει κουβεντα!" Ανεβαζω τον τόνο της φωνής χωρίς να το καταλάβω .

-"Αυγη δεν είχα να σου πω κάτι ." Μου λεει και πραγματικά νιώθω τα μηνιγγια μου να χτυπάνε από τα νεύρα . 

-"Αληθεια τώρα ; Σου έκανε πρόταση μια απο τις πιο σημαντικές ομάδες του εξωτερικού και εσύ δεν μου ανέφερες τίποτα! Ένα ζευγάρι Κρις συζητάει , δεν κάνει ο καθένας ότι θέλει μόνος του! Υποτίθεται ότι ήθελες να γίνουμε όπως πριν , παλιότερα ήθελες να λέμε τα πάντα μεταξύ μας , τώρα μάλλον άλλαξες γνώμη ." Φωναζω ενώ ανεβαίνω την σκάλα για να πάω στο δωμάτιο μου .

Μετά απο τα όνειραDonde viven las historias. Descúbrelo ahora