Korina P.O.V.
BTS su se od pamtiveka ponašali kao deca, ali nisam mogla da verujem da neko može tako da podetinji tokom vožnje kolima.
Od kada smo krenuli, svi su počeli da se izmeštaju, samo sam ja ostala mirna.
Tae je seo pored mene a Jungkook se svalio na sedište sa koje lece strane.
-E Jimine... - pokazao je prstom na svoj telefon.
Trebalo mi je nekoliko sekundi da skapiram da govori meni.
-Hm? - uspela sam da promrmljam.
-Vidi ovo. Naručio sam na ovom sajtu.-uskliknuo je veselo.
Bacila sam pogled na telefon.
U pitanju je bila ogromna lampa koja je mogla da se koristi kao light show ili projekcija sazvežđa.
-Oh. - klimnula sam.-Kad stiže?
Jungkook je sklonio telefon.
-Pa,trebalo je da stigne za pet dana, ali je Jin hyung pozvao njihovu agenciju pa će mi stići danas. Pomoći ćeš mi da je otpakujem zar ne?-njegove tamne oči su se veselo zasijale.-Ovaj, da. Naravno. - nasmešila sam se.
-Super. - klimnuo je i naslonio leđa na naslon sedišta. Prineo je telefon licu i poče da kucka nešto po njemu.
Progutala sam knedlu i spustila pogled na svoje ruke, pokušavajući da smirim disanje.
Jungkookova butina bila je pritisnuta u moju jer je on sve više širio noge dok je sedeo.
Taehyung je, sa druge strane, sedeo savršeno mirno, prekrštenih nogu.
-Hej Jimine.-pogledala sam u RM-ovom pravcu.
-Da?
-Hoćeš šampanjca? - upitao je držeći srebrnastu flašu ispred sebe.
-Da, hvala ti Joonie.-nasmešila sam se a on je napravio zbunjenu facu zbog nadimka.
-Ovaj, Namjoon. - brzo sam se ispravila, uzimajući čašu od njega.
On je samo klimnuo glavom, a potom ispio malo penušavog pića.
Uradila sam isto.
Šampanjac je bio jak, te sam se zakašljala, na šta se RM nasmejao a potom nastavio da zuri kroz prozor auta.
-Šta piješ? - Jungkook se radoznalo zagledao u čašu.
-Šampanjac.-odgovorila sam uz osmeh.
-Ooo... - uzeo je čašu iz moje ruke. -Jel ukusan?
Jin se u sekundi našao pored njega, uzevši mu čašu iz ruku.-Nažalost nikada nećeš saznati. -nageo je čašu i ispio je naiskap.
-Ne, hyung! - Jungkook je razočarano pogledao u sada praznu čašu.
-To ti je što ti je. Još si mlad da piješ. Evo... - zavukao je ruku ka polici sa pićima i izvukao mali zeleni tetrapak.
Pružio mu ga je.-Popij sokić.
Jungkook je zgranuto uzeo sok i klimnuo, a potom izvukao slamčicu iz celofana i probušio rupu na tetrapaku.
Naslonio se na naslon sedišta i počeo da ispija sok, gledajući u Jina koji je odobravajuće klimnuo glavom.
Morala sam da skrenem pogled kako bih sakrila svoje šokirano lice.
Da li je moguće da Jin zaista tretira Jungkooka kao dete od 5 godina?
YOU ARE READING
In your skin
FanfictionDa možete, ko biste bili na jedan dan? Da li samo jedan dan ili više? Cover by: @hyungsik-a