Έψαχνα δουλειά για μήνες, ώσπου μια ημέρα με καλούν για συνέντευξη από ένα τηλεφωνικό κέντρο μιας γνωστής εταιρίας, στο τμήμα πωλήσεων και διαφήμισης.
Παραδόξως, η συνέντευξη πάει πολύ καλά και την ίδια ημέρα προσλαμβάνομαι. Ξεκινάω 3 μέρες σεμινάρια, μαθαίνω το πακέτο που θα προωθώ και ξεκινάω δουλεία τη 4η μόλις ημέρα. Όλα όμορφα, όλα ανθηρά ξεκινάω να κάνω πωλήσεις από τη 1η κιόλας εβδομάδα, συνεχίζω δυναμικά και τη 2η και 3η εβδομάδα. Το κλίμα στη δουλειά υπέροχο, να έχω δικό μου γραφείο να ζω το όνειρο κάθε 20αρας σε μία τεράστια εταιρία. Φτάνουμε όμως 1 μήνα αργότερα, να έχω παγώσει τις πωλήσεις μου. Τρίτη πρωί φτάνω στην εταιρία περνάω μπροστά από συναδέλφους, υπευθύνους μες την όρεξη να λέω "Καλημέρα" και ξαφνικά με φωνάζουν στο γραφείο οι ανώτεροι μου. Προειδοποίηση 1 "Χρειάζεται να αυξήσεις λίγο περισσότερο την παραγωγή σου" Προειδοποίηση 2 "Θα ξανά μιλήσουμε και τη Παρασκευή", συνεχίζω να δουλεύω περνάνε οι μέρες, να προσπαθώ να αλλάζω τον τρόπο που μιλάω, τον τόνο μου από γλυκιά να γίνομαι άγρια από άγρια να γίνομαι σίγουρη για αυτό που κάνω, και όλα ένας φαύλος κύκλος χωρίς να πουλάω! Εν ώρα εργασίας περνάει ο υπεύθυνός μου και μου λέει Προειδοποίηση 3 (και κάηκα!) "Βλέπω δυσκολεύεσαι λίγο, έτσι δεν είναι;". Παρασκευή λοιπόν, σχολάω παίρνω τη τσάντα μου και βγαίνω από το γραφείο μου, περπατάω στο διάδρομο για να φτάσω στο ασανσέρ, ώσπου ακούω να με φωνάζει ο υπεύθυνος να πάω στο γραφείο του. Όπως όλοι φανταζόμαστε, μου ανακοινώνει πως δε μπορούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας, λόγω των πωλήσεων χωρίς να υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα, αφού ήμουν συνεπής χωρίς να δημιουργώ θέματα. Μου είπε την έκφραση "Δεν είμαστε όλοι για όλες τις δουλειές". Ξέρετε ποια είναι η ειρωνεία; Ότι αυτό που θέλω να κάνω ως επάγγελμα είναι υπεύθυνη στο τμήμα Διοίκησης και Διαφήμισης μιας εταιρίας.
Επομένως, το μήνυμα που θέλω να περάσω στους αναγνώστες μου είναι πως όταν κάποιος αμφισβητεί τις ικανότητες σας, χρειάζεται να δείξετε x10 φορές πως μπορείτε. Προσπάθησα πολύ να μείνω σε αυτή τη δουλειά, δε τα κατάφερα όμως χαίρομαι που πήρα μια γεύση από αυτό το επάγγελμα και είμαι έτοιμη να αποδείξω σε εμένα και μόνο ότι μπορώ καλύτερα!
YOU ARE READING
You are firing!
Non-FictionΈψαχνα δουλειά για μήνες, ώσπου μια ημέρα με καλούν για συνέντευξη από ένα τηλεφωνικό κέντρο μιας γνωστής εταιρίας, στο τμήμα πωλήσεων και διαφήμισης.