BÖLÜM 1️⃣0️⃣

410 22 44
                                    

Arkaşlar slm. Wattynin çılgın bıldırcını karşınızda. Bugün konumuz bf seçimi.

Size tabiki bu konuda da ışık tutacak yol göstereceğim.

Yani tabii benim ihtiyacım yok. Berkecan görüyorsan yanlış anlayıp sinirlenerek aynaya yumruk atma vahşi erkeğim. Hırrrr.

Tekrardan madde madde gideceğim.

Çene kası(öğütücü)
Dövme
Boy
Dick(pipişko)🙊🙈🧕
Bedelini ödeyip ödememesi

Çene kası erkeğin salçasıdır. Çene kası olmayan erkeğe ben erkek demem. E derim. O kadar yani. Çenesi her an patlayacak giib olmalı. Abiii çok seksi değil miiiiii🙈🙊🥵🤤.

Dövme hassas çizgimdir erkekte. Mesele Berkecanın afedersiniz bir götünde dövmesi yok. Ama size ne bundan yaa. Merak mı ediyorsunuz lan yoksa eniştenizi. Kaşarlarım dedim bağrıma bastım sakın öyle şeyler yapmayın. Neysee. Zaten sırtında ve elinde dövmesi olmayan erkek vurduruyordur.

Boy da çok önemli bir etkendir (her ikisi için geçerli🥵). 2.33 altı erkek mümkünse selam vermesin zaten size. Ayıptır söylemesi enişteniz 2.45. Maşallah kocama.

Dick en en en önemlisi. 25 cm altı insan yerine dahi konulmamalıdır.  Yemek su verilmelidir. Bu hayatta en sevdiğim iki şey Berkecan ve çıtırdır. Çıtırın kim olduğunu anlayın İşteeee.

Bedel ödemeyen erkeği değil kalbinize yatağınıza almayın bir zahmet. Mesela Berkecanın elinde bedel yazıyor. Abi çünkü çok zor şeyler yaşadı. Anlıyor musunuz?

Küçükken evde ekmek bittiğindr annesi zorla bakkala gönderiyormuş😭. O gerçekten çok güçlü bi erkek.

Bugünlük ders bu kadar. Queen hepinizi öpüyor karılar,kızlar,lebezyenler ve milfler. 🥰😘😘😘🍆🍒

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NASIL CRINGE OLUNUR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin