Mina Ashido × Female Reader
Parmaklarını ritmik bir şekilde direksiyonun üzerinde oynattın. Kalbin heyecan ile yerinde atlarken biraz şaşkındın. Sonuçta yıllar olmuştu değil mi?
Arabayı durdurdun ve kapıyı açıp temiz havanın ciğerlerine inmesine izin verdin. Arabayı kilitledikten sonra terleyen ellerini bol pantolonuna sürttün.
Geri dönmek için çok yanlış bir zamandı. Seni beklemezdi. Ona bir şey söylemeden gitmen senin hatandı L/n Y/n. Eve yaklaşmak ya da arabaya binip geri dönmek arasında kalırken ayakların çoktan kapıya ilerlemişti.
Titreyen elin zile basarken geri çekilip bekledin. Bu büyük evde tek başına mı yaşıyordu? Kapı tanımadığın biri tarafından açılınca derin bir nefes aldın.
"Ben Mina'ya bakmıştım."
Kadın bir süre seni inceledikten sonra içeri doğru kolunu uzattı, topuklu ayakkabılarını çıkartmadan içeri geçtin. "Onu çağırayım siz bekleyin."
"Ah bayan. Onu ben kendim görebilir miyim?" Kadın kafasını sallayarak yürümeye başladı kadını takip ederken heyecandan titreyen bedenini durdurmaya çalışıyordun.
Stres altında gibi hissediyordun kendini. Derin nefesler alırken kapının önüne gelmiştiniz. Kadın oradan ayrılırken kapının önünde birkaç saniye bekledin.
Kapıyı tıklattıktan on saniye sonra neşeli bir 'gir' sesi duydun. Ya neşesi senin yüzünden kaybolursa? Ya onu üzersen? O zaman kendini nasıl affettireceksin?
Vücudun düşüncelerinden ayrı tepki verirken korku ile dudaklarını kemirdin. (E/c) gözlerin etrafta pembe saçlı kızı arayıp durdu. İçeri girdin sakince.
Yumuşak dudaklarının arasından bir fısıltı gibi döküldü ismi. "Mina-san."
Bu kadar resmi olmalı mıydın ki? Kendine lanet okudun birkaç kere. Odanın içindeki başka bir odadan gelen Mina'ya gülümseyerek baktın.
Hala aynı güzellikteydi. İçini çektin. Saçlarını uzatmıştı. Gözlerin dolarken burnunu çektin. İkinizde birbirinize bakarken Mina'nın ağzı aralanmıştı.
Hala boyundan ödün vermezken sen yine uzamıştın. (Uzun/kısa) saçlarını kulağının arkasına attın. "Y/n!"
Bir anda cırlaması ise korku ile yerinde dondun ancak sana sarılması ile tüm korku kalbinden akıp gitti. Ellerini beline sardın sıkıca. Elleri boynundayken küçük hıçkırıklarını duyuyordun.
"Geri geldim Mina, ağlama lütfen." Parmaklarını saçlarının arasında gezdirdin sessizce. "Sana sinirliydim ama tüm sinirim kaçtı lanet olsun!"
Yumuşak bir kahkaha attın. "Bende kendime sinirliyim. Üzgünüm."
"Neden gittin Y/n?" Derin bir iç çektin ve oturmak için sandalyeler den birine ilerledin. Yumuşak yere otururken biraz aşağı kaydın.
Mina da tam karşısında duran sandalyeye otururken etrafa bakmayı ihmal etmedin. "Sana aile konularını anlatmıştım. Biliyorsun, çok acil gitmem gerekti."
Kafanı önüne eğdin hafifçe, bir süredir parmakların ile oynamaya devam ediyordun. "Kimseye bir şey söylemeden ortadan kayboldun. Bu yaptığın yanlıştı."
"Biliyorum Mina, gerçekten pişmanım. Belki de hiç gitmemeliydim."
Kendine yüz buruştururken gitmeseydin nasıl olurdu diye düşünüyordun. "Sorun değil...-"
Kafanı kaldırıp karşındaki eski kız arkadaşına baktın. "-artık buradasın değil mi?"
Kafanı hızla aşağı yukarı salladın, yüzünde minik ve rahatlamış bir gülümseme oluştu. Mina elini elinin içine alırken sakince yüzüne bakmaya devam ettin.
"Gitmek istesen bile, bu sefer ben izin vermeyeceğim."
_
____
Kendimi niye bu kadar iyi hissettim?
Neyse neyse ehehehe
Bir sonraki bölüm Kirishima, ayrıca istek almıyorum.
Ayrıca bu kitap bittikten sonra özel bölümler halinde Nsfw atabilirim. Pek emin değilim.
Ayrıca yeni bir kitap çıkardım. Demeyin sürekli kitap çıkarıyorsun. Ne yapayım kendime engel olamıyorum.
Suna Rintarou×Reader
Profilimde yer almakta... Evet hiç bilmiyordunuz zaten.
Neyse hadi bye~
03.06.21
Düzenlendi.
Baya değiştirdim.