,, Ahoj, jsem Mark. Nech mě říct ti svůj příběh a varovat tě , prosím . Nevím , kolik mi zbývá času..jdou si pro mě . Vím, že to není moc uvěťitelné, ale zkus mi věřit..jednou určitě pochopíš, proč.
Nedávno jsem se přestěhoval z mého rodného města. Už mě tam nic nedrželo.. navíc tam na mě čím dál víc upadaly vzpomínky z minulosti. Prostě jsem tam už nemohl strávit další dny .
Nastěhoval jsem se do malého městečka Lannes . Je to skoro až zapadákov. Je tu spousta domů, ale vypadá to , že nejsou obydlené. Teda......jsou udržované. Nejsou to nějaké polorozpadlé domy - to vůbec , spíše naopak. Ale nepotkávám tu skoro žádné lidi. Maximálně tři až čtyři lidi za den . Přišlo mi to divné , ale moc jsem se tím nezabýval. Vždy jsem si to odůvodnil tím , že tu moc lidí nežije kvůli poloze , kde město je. Našel jsem si tu práci v menším krámku, kam jsem chodil každý den prodávat. Začínal jsem tu být spokojený. Žil jsem od začátku, neměl jsem tu žádné problémy a navíc jsem se začal scházet s jednou dívkou. Ale to není věc kterou jsem ti chtěl říct.Abych se ale dostal k tomu hlavnímu.. je tu ulička do které nikdo nechodí- všichni se jí vyhýbají. Na konci jsou velké kovové dveře. Skrývají strašné věci . Jednou jsem se tam dostal, je tam lidská zoo. Nestihl jsem si to tam pořádně prohlédnout, ale nějací lidé tam zavírají ty ostatní do....nevím co to je..vypadá to jako ..obrazy ? Ano..asi ano. Každý tam má své místo, sjíždějí se tam bohatí lidé aby si prohlíželi ty bezmocné oběti ..
Dávejte si pozor , půjdou po vás pokud -"- v té chvíli se ozvalo ze záznamníku něco jako vykopnutí dveří a výstřel . Záznam se přerušil a vypnul.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ahojky , vítejte u našeho 1. Rpg na tomto kanále ^^
Jak jste si mohli všimnout , je to na téma lidská Zoo. Jakékoliv otázky nám napište buď to komentu , nebo soukromých zpráv.
Abychom to trochu vysvětlily :
Vaše herní postavy budou bydlet (popřípadě se tam jen nějak dostanou, např. Za příbuznými atd.) V městečku které tu již bylo zmíněno. Každý den se tu ztrácí několik lidí avšak nikdo toteď nevěděl , proč. Mladý mark to zjistil a snažil se vám nahrát zprávu , která ale zůstala nedokončená protože ho dřív dostali ti lidé.Můžete hrát buď ta případné oběti , nebo za bohaté lidi , kteří je takzvaně loví a zavírají do zoo
Je jen na vás jestli přežijete pobyt v tomto městě . Ale stejně....co by se mohlo stát kdyby vás chytli ?