Ondertussen was het vrijdag, de vrijdag vlak voor de kerstvakantie. Ik was mijn koffer aan het klaarmaken. Morgen zou ik nu thuis zitten met mijn vader en mijn vrienden. Ik ben blij dat ik nu wel bevriend mag zijn met Draco. Margot kwam binnen, 'heb je je koffer al gepakt?' Vroeg ik, ze knikte. ' Ik vind het gewoon moeilijk om mijn vader hier achter te laten.' Ik begreep haar, maar ik wilde sowieso naar huis, ik had mijn vader al een paar maanden niet meer gezien. Toen kwam Draco binnen. 'ik mis mij n familie, maar ik kan niet terug. Als ik naar hen ga dan geven ze mij geen keuze.' Zei hij meer tegen zichzelf dan tegen ons, hij ging zitten. ' Alles oké?' Vroeg Margot, hij snikte en knikte, maar ik geloof er niks van. 'Wanneer vertrekt de trein?' Vroeg hij, om van onderwerp te veranderen. 'Morgenvroeg om 9 uur.' Antwoordde Margot hij knikte. 'Ik ga even naar Blaise.' Zei hij.
>>>>
Vandaag was het zover, ik ging naar huis. Het was 8 uur toen ik wakker werd. Ik stond op en kleedde me aan, Margot en Lotte kwamen uit de badkamer. ' Waar is Draco?' Vroeg ik. 'Die is al gaan eten. En dat gaan wij nu ook doen.' Zei Lotte en we vertrokken uit de leerlingenkamer. Het was druk in de grote zaal. Iedereen wilde nog snel eten voor de trein vertrok. Na een paar minuten begon de grote zaal leeg te stromen, het was al half 9 dus vertrokken wij ook.Toen we aan het station gearriveerd waren stapten we in en zochten we zo snel mogelijk plaats. Ik plaatste mijn hutkoffer in het schap boven en begon al mugglekleren aan te doen. Toen ging ik zitten en viel ik al snel terug in slaap op ik heb geen idee wie zijn schouder.
Opeens voelde ik geschud en ik werd wakker, ik zag Margot voor mij staan. 'Wat is er?' Vroeg ik slaperig. 'We zijn er.' Zei ze zacht. Ik stond recht en pakte mijn koffer, daarna volgde ik Margot naar buiten. Ik stapte de trein uit en zag mijn vader staan, ik liep naar hem en gaf hem een knuffel. 'Vader, dit zijn Margot, Lotte en Irene Snape en natuurlijk ook Draco Malfoy.' Hij lachte naar me. 'Draco, ik zal je mee beschermen tegen Voldemort en zijn volgelingen. Ik ga je ook wa t tips geven tegen je familie, ik heb het zelf ook meegemaakt.' Zei hij tegen Draco. Iedereen pakte zijn koffers en volgde hem.
JE LEEST
THE STORY OF MY LIFE, AS A BLACK|| NL
FanficIk, Y/N Black vertel over mijn leven op Hogwarts. Het is een verhaal over mijn leven op Hogwarts. Ik zit in mijn eerste jaar toen Draco Malfoy verdween, daarna zijn er nog meer verdwijningen. Waarom is Malfoy verdwenen? Wanneer zou hij terugkomen? ...