Yeni bölümlerden haberdar olmak için kütüphanenize ekler misiniz 🦋 Şimdiden teşekkürlerrr
Okula geldim, sonunda. Etraf kokoş dolu. Sahte ve samimiyetsiz arkadaşlıklar her yerde. Lara nerde acaba? Telefonuma mesajın gelmesiyle Lara olduğunu anladım. Mesajta " okulun hemen önündeyim" yazıyordu. Okulun önüne gittim. Lara'nın yanında iki kız daha vardı. Bunlar kim gibi bakış atınca Lara beni dürttü. Harbiden bunlar kim? Şu birinci başka sınıftaydı fakat ikinci? Pek kanım kaynamadı ona ama yinede belli etmemeye çalıştım. Sonuçta ön yargılı olmamak lazım. Lara'ya bu kişileri nerden tanıdığını sordum. Biri bizim sınıfa nakil almış. Bir, kanımın pek ısınmadığı, bu okula geçmiş. Adlarını öğrensem iyi olacak.
*Kısa bir süreden sonra...*
Adlarını sonunda öğrendim. Bizim sınıfa nakil alanın adı Ceren imiş. Diğeri de Bade. O kıza hala çok ısınamadım.
Lara: Eee, napıyoruz?
Elvin: Ne yapalım. Yapacak bir şey var da biz mi bilmiyoruz?
Lara: Elvin...
Ceren: Dersler bitince kafeye mi gitsek?
Bade: Bak, iyi olur aslında. Ne zamandır limonata içmiyorum.Dersler bitince kafeye gideceğiz. Ceren ve Bade'nin yakın arkadaş olduklarını ve daha önceden tanıştıklarını öğrendim. Şaşırmadım değil. Son bir ders, dayan Elvin... Sabahki rüyayı pardon kabusu düşünmeden edemiyorum. Neden bu kadar gerçekçiydi. Acaba uyanmasam kabusun devamı nasıl olacaktı? Aklımda bir sürü soru. Neyse bunları bir kenara bırakayım.
*Tüm dersler biter*
Lara: Sonunda bitti dersler.
Elvin: Dersleri bu kadar sevmediğini bilmiyorum. Hahahaha.
Lara: İlk günde ders işlemek yoruyor, hele dersler sıkıcıysa...
Ceren: Hadi kaldırın popolarınızı tembel tenekeler.
Bade: Kimin daha üşengeç olduğunu tartışmayalım istersen.
Hepsi gülüşürler.*Sonunda varırlar.*
*Garson ne istediklerini sorunca hepsi limonata ister. Bade limonatayı bu kadar övünce denemek istediler. Limonataları sohbet eşliğinde bitirirler. Sanki bu dörtlü uzun zamandır tanışıyorlarmış gibiydi.
Bade: Ee, beğendiniz mi limonatayı?
Lara: Ben beğendim.
Ceren: Fena değildi. Daha iyilerini içtim.
Bade: Hadi hadi kabul et beğendin.
Ceren: Tamam tamam, beğendim. Sen elvin?
Elvin: Beğendim ben de.
Üçlü: Nereye bakıyorsun sen, Elvin?
Elvin: Hiiç, öyle. Yan masaya baksanıza.*Yan masada erkekler vardır. Kızlar Elvin'e gülerler.
YENİ BÖLÜM ÇOK YAKINDA, LÜTFEN TAKİPTE KALIN🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pes Etmenin Sırası Mı?
Mystery / ThrillerElvin'in başından tuhaf şeyler geçer. Peşinde bir sapık vardır. Ama üniversiteye hazırlanan kız derslerini düşürmemekte kararlıdır. Okurken kendinizi içinde gibi hissedeceksiniz! Bu kitaba şans vermeye ne dersin? #teenager #2 (30.03.21) #follow #3 (...