43.

1.1K 151 94
                                    

שוב, זה ממשיך מאותו משפט של הפרק הקודם אז תקראו את זה שוב בשביל להיכנס לעניינים
ביי דה ווי פרק קצר מצטערת תתמודדו
-
הדלת נפתחה בהפתעה בצליל רועש וקטעה את הדיון. לואי הופיע מאחוריה, "קווהבאנגה!" הוא צעק עוד לפניי שהתוקף הספיק להסתובב והטיח את קצה האקדח בראשו. האיש נהדף לאחור כתוצאה מהמכה הבלתי צפויה והסתחרר לרגע במקומו. הארי לא היסס פעמיים ושלח את רגליו החופשיות כבועט בבטנו שהתקרבה אליו.

האיש חצי הסתובב ונפל אחורה אל לואי שהספיק עוד לתת סטירה ללחיו שהפילה אותו סופית מחוסר הכרה על קורות העץ. הנמוך התנשם לרגע במקומו והביט בגופו השוכב של התוקף.

"לואי!" הארי קרא בהקלה ולואי הרים את מבטו אליו.

"הארי!" קרא בחזרה ורץ אליו, "אתה בסדר?" דאגה נשמע בקולו והוא מיהר להתקרב אל בן זוגו הקשור לכיסא.

"קצת נפצעתי.. לא משהו רציני" הוא מיהר להגיד בזמן שלואי ניסה לפרום את קשר החבל, "איך מצאת אותי?" שאל.

לואי הרים אליו עיניו, "אתה אף פעם לא בשירותים כל כך הרבה זמן" אמר והארי הצליח לשחרר חיוך, "אתה תמיד אומר ששירותים זה זמן שמתבזבז" ציטט את דבריו בחיוך וחתך את החבלים בידיו.

הקשר נפרם והארי ניער את ידיו בחופשיות. הוא קפץ על לואי בשמחה והצמיד את שפתיהם לנשיקה מעט ארוכה מן הרגיל. לשונו דגדגה את פנים פיו של הארי וגרמה לו לפלוט עוד חיוך מאושר.
הם התנתקו, "אני גם דאגתי לך הארי" לואי חייך.

הגבוה הביט לעיניו, "שמעת משהו מהשיחה?" שאל בדאגה לרגע. הוא לא היה בטוח שהוא רוצה שלואי ישמע את פחדיו נאמרים בקול רם על ידי אדם שאיים עליו במוות עד ללפני כמה רגעים. למזלו לואי הנהן לשלילה והוא נשם בהקלה, "איך ידעת שאני כאן?" הוא החזיק בידיו קרוב.

לואי משך בכתפיו, "בדקתי בשירותים והבנתי שלא הלכת לשם מההתחלה אז דיברתי עם ג'פרי ומצאתי אותך".

פניו של הארי הקדירו במהירות, "דיברת עם ג'פרי?".

לואי הנהן בהיסוס מסוים למשמע טון דבריו.

הארי התכוון להשיב אך שני השומרים מלמטה פרצו אל החדר באקדחים מורמים. הם הביטו בשני הסוכנים שעמדו קרוב זה לזה ועל האיש השכוב על הרצפה במבטים מבולבלים. "שמענו קולות" אחד מהם הסביר בקול עמוק.

הארי הנהן, "הוא פרץ לפה" והחווה בראשו על עבר התוקף המעולף.

הם הביטו אחד בשני מבולבלים, "לא אישרנו לאף אחד להיכנס מלבדכם" השומר השני אמר.

היה שקט לרגע ולואי ניער את כתפו של הארי על מנת להסב את תשומת ליבו, "תסתכל, החלון פתוח" הוא אמר והצביע על חלון נמוך שלא שם לב אליו לפניי שאכן היה פתוח, הוכחה לכך שפרץ לשם.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now