ik loop het lokaal van engelse literatuur uit als mijn naam word geroepen, 'Jamie!' roept Emily, ik draai me om en zie daar een van mijn veroveringen zie staan. 'hey Emily' zeg ik, we hadden voor vanavond een triootje staan met haar beste vriendin Brittany. ik was voor een paar seconden bang dat ze het zou afzeggen maar mijn zorgen werden weggenomen nadat ze vraagt 'staat het triootje voor vanavond nog?' vraagt ze ' ja zekers te weten!'. nadat ik om acht uur had afgesproken met Emily liep ik naar de mensa waar ik met mijn beste vriend Ryan heb afgesproken. als ik Ryan zie roep ik 'hey Wels alles goed' Ryan draait zich om en er verschijnt gelijk een brede glimlach op zijn gezicht. ik kan veel zeggen maar Ryan is een stuk en dat weet hij, het is maar goed dat hij niet op vrouwenjacht is anders bleef er namelijk niks over. ' hey gast!' we lopen naar elkaar toe en omhelzen elkaar, dat is inmiddels zo een gewoonte geworden dat het automatisme is. Ryan is al mijn beste vriend sinds het derde jaar, sinds we bevriend zijn zijn we onafscheidelijk. nou ja, op een gebeurtenis na maar daar denk ik liever niet meer over na. het is nu 2 jaar geleden en ik was bijna coma dronken, ik dacht gewoon niet meer na. Nadat ik en Ryan hebben geluncht in de mensa lopen we samen naar ons volgende college.
JE LEEST
boyfriend material
RomanceIk houd van hem, als vriend en als wat meer. maar hij is zo straight als een lijn, of verbeeld ik me dat?