Inapoi in palatul Luni

6 0 0
                                    

Dupa doua saptamani incare Alec nu a dat nici un semn de viata , in taramul luni se deschide un portal . Gardieni lunii  sunt pregatiti in poziti de atac , dar cand toti observa acel par si culorea ochilor se opresc  , si isi reiau poziti de repaus . Din castele se aud tipete  de bucurie si strigate de durere in acelasi timp , parea ca cineva  va naste  sau chiar naste . Alec ciuleste urechile  ascultand cum femeia geme de durere , crezand ca aceasta sufera  el isi face apariti  in fata usi  de unde se auzeau toate tipetele de durere . Inainte de a deschide usa acesta este oprit de  Alina 

- Dupa cate saptamani ai decis sa iti faci aparitia ?
 ( Spune aceasta cu o urma de  nervi si ura  , catre iubitul ei ) 

- Buna si tie iubire . Se pare ca mi-ai dus lipsa . ( Raspunde Alec  bucuros incercad sa se aproprie de iubita lui .)

- Ar fi mai bine sa pastram distanta pentru o vreme Alec , plus de asta nici macar nu mai stiu ce exista intre noi . Adica dispari pentru doua saptamani , acum apari de parca nimic nu sar fi intamplat , inainte sa pleci ai ranit cativa din castel . Acum apari de parca nimic nu sar fi intamplat si te astepti ca eu sa iti sar in brate si sa te sarut . Ei bine nu e asta si nici nu va fii pana nu ai sa imi explici ce se intampla cu tine .  Dar pana sa ajungem in aceasta situati lasa-ma sa ma obisnuiesc cu venirea ta .  Si ca sa nu uit ,  ai ore acum , pentru ca ai fugit in jumatatea atrenamentelor tale ai multe de recuperat . Acum o sa ai ora cu Bunica ta , iar mai tarziu Regina va dori sa vorbeasca cu tine . Nu ai fost exclus din palat . 

- Dar Alina .... eu vreau sa iti explic acum .. 

- Nu ! Alec  e mai bine cu am spus , acum du-te  ca sa nu intarzi la  antrenament. 

- Ok, dupa ce o sa termin antrenamentele o sa doresc la vorbesc cu tine. Iar cu regina va trebui sa fac un acord cat de curand, asa ca discutia noastra va avea loc inainte de cina, spunei ca o astept  cascada. 

- Alec , cum ti-am spus du-te la antrenamente, regina va dori sa vorbiti in sala tornurilor. 

- OK...

Dupa o  revedere si o discutie  nu prea mult asteptata Alec se indreapta catre sala de antrenamente. Mergand pe coridor, simtea ca e urmarti de cinvea. Lasand persoana care-l il urmarea sa-si faca treaba incotinu el ajunge langa sala de atrenamente. Deschide usa usor..

- Buno bunicoooo....

Dintr-o data o bola de foc se indrepta catre usa cu putere, iar singurul lucru pe care alec apuca sa-l faca e sa-si foloseasca puterea de vampir si sa ajunga langa persoana care aruncase vraja spre ele, acesta fiind chiar bunica lui . 

-Buna si tie din nou bunico, credeam ca esti fericita sa ma vezi, nu ca o sa vrei sa ma omori ...

- Imi lipsesti 2 sptamani, fara ca nimeni sa stii ce se intampla cu tine, fara ca cineva sa stie care ladul pe care l-ai ales, iar acum imi apari asa aici de  parca toata lumea a trebuit sa se plece in fata ta . 

- Pai ... sa se plece ar putea sa o faceti, pentru ca-l aveti in fata pe noul Rege ar vamprilor si alfa sumprem . 

- Dar Alec cum ai putut sa invingi pe Suky ea are 1000 de ani e mult mai puternica ca si unele vrajitoare . 

-Pai bunico, eu sunt un tribird ce nu m-ati invatat voi pana acum e ca puterile mele sunt de 10 ori mai mari de cat ale voastre, dar eu va inteleg va era frica sa nu  fac vre-o prostie , imi pare rau sa va spun dar eu sunt destul de puternic acum incat pot omora toata lumea de aici doar cu o miscare de deget. 
Dar nu am venit sa fac asta si sa va vad , vorbim si sa continui antrenamentele avansate de vrajitor.

- Alec tu inca esti un novice, nu poti face nici o vraja avansta, trebuie sa creezi circul celor 49 de stele . 

- Te referi la asta bunico ?

In acel moment Alec deschide  alma lui de vrajitor , unde in jurul sferi de putere se invarteau 49 de setele, toti din jur raman uimiti , si mai umiti cand Alec aduga o picatura din sangele lui in alma , unde ea castiga inca 20 de setele de putere. 

- Pai vezi tu buncio, odata de am devenit tribrid , a trebuit sa fug in taramul vamprilior ca sa pot sa imi controlez setea  de sange si puterile de vampir , am acceptat asta . In timp ce voi va precupati aici in, eu m-am chinuit 2 saptamani cu setea de sange pana am inceput sa o controlez , meditatile pentru a controla setea de sange m-au ajutat sa imi creez si cele 49 de setele , cand am inceput sa controlez ladul de vampir cu cel de varcolac am  reusit sa vad ca am 69 de setele de putere  si ca le pot controla pe toate la maxim .. 
Acum inca crezi ca sunt un neputincios fara  putere pentru cei avansati ?

- Dar Alec...

- Dar nimic bunico, mi-a placut antrenamentul de azi, acum daca ma scuzi am o sedinta cu regina, iar maine ne vom vedea in antrenamentele avansate. 

Zis si facut ..
Alec se indreapta spre usa de iesire, si simte cum 2 din  turma incep o incantatie stransi de mana, auzind cuvintele stia ca e incantatia de  puterea Z, aducerea protectorului la viata .
Se intoarce cu viteza si se duce spre cei doi unde ii apuca de gat pe amandoi si ii ridica in sus, culoare ochilor lui capata un negru infiorator , iar colti ascutit si lungi ies la inveala .

- Daca vreti sa luptati o facem in stilul meu, de data asta nu mai folosesc doar vrajile ci toate puterea mea , iar daca unu din voi va cadea jos primul , promit ca o sa ii las corpul fara sange in 2 secunde !! Nu va jucati cu rabdarea mea !!

- Alec da-le drumu !! 

-Bine bunico .

Alec ii arunca pe cei doi cat colo si  isi reia drumul catre usa de iesire. Iesind pe usa se indreapta catre sala tronurilor, dupa o lunga parcurgere de coridoare ajunge la usa tronurilor , carea era pazita de vrajitori avansati cu arme vrajite. Ei fac o plecaciune si il  lasa pe Alec sa intre. 

- Buna draga mea Luna! 
( Spune Alec facand o plecaciune )

-Bine ai revenit Alec, sau sa-ti spun Rege ?

- E mai bine Alec. 

- Bine Alec.

- Am venit aici pentru ca voiati sa discutati cu mine .

- Da Alec problema e ca ai devenit mult prea puternic in foarte putin timp, si stim amandoi cum asta poate sa te lase putin descontrolat sau fara  sa iei caile rele.

- Regina eu controlez puterile mele destul de bine , iar acum controlez cea mai puternica haita de varcolaci si taramul vamprilor . Despre care chiar voiam sa vorbesc cu tine . 

- Bine Alec te  cred . Despre ce voiai sa vorbim excact ?

- Zanele si mostrii paduri ataca taramurile vamprilor in cautarea de hrana si putere pentru ai putea tine pe toti ai lor in viata. As vrea ca eu si tu sa ne uni puterile si sa ridicam o bariera de protecite pe tarmaul vamprilor unde   doar vampiri insemnati cu o religva vor putea intra. 

- E nevoie de o putere destul de mare pentru asta Alec , nu stiu ce sa zic .

- Fiind regine aveti 60 de setele de putere, iar eu 69 de setele . Amandoi uniti putem face asta. 

- O sa ma gandesc la asta Alec si o sa-ti dau un raspuns . 

- Cum doriti acum daca ma scuzati, am o intalire cu iubita mea . 

- Ne vedem la cina Alec , vei avea un loc de onoare langa mine , acum fiind rege si alfa suprem , va trebui sa te comporti ca si unul , iar haniele tale maine vor fii  schimbate vei incepe sa utilizezi roba de rege care va fii creeata  in noaptea asta , iar in atrenamente o armura de rege . Orele tale vor fi particulare , iar doar atrenamentele cu restul celor din castel . 

-Cum doriti regina .

Va urma....

N/C 

HEI LUME DUPA O LUNGA PERIOADA DE TIMP AM DESCIS SA CONTINUI ACEASTA CARTEA , EU SPER SA VA PLACA SI SA RAMANETI APROAPE DE  MINE SI ALEC CA SA VEDETI CE SE VA INTAMPLA PE PARCURS ! <3 

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum