⚔
Merhaba, ben Oren.
Yeni kurguma hoş geldiniz.
Kurguya başlamadan evvel yapmam gereken uyarılar bulunmaktadır. Dikkate almanızı öneririm.
Başlayalım o halde.
.......
1) Alter Kimlik Nedir?
☆ Alter kimlik, bir zihin organizasyonudur. Bu sebeple de insan zihninin genel çalışma prensiplerini gösterir. Benlik duygusu taşır. Düşünür, duygulanır ve anı sahibidir.
2) Alter Psikolojisi Nedir?
☆ Dissosiyatif kimlik bozukluğu ya da diğer adıyla çoklu kişilik bozukluğu, kişilikte oluşan bölünmeyi ifade eder. Oluşan diğer kişiliklere ise 'alter (alt) kişilik' denmektedir. Ev sahibi (asıl benlik) kişiliğin bastırdığı gereksinim ve davranışlar alter kişiliklerde ortaya çıkar.
3) Dissosiyatif Ne Demektir?
☆ Dissosiyasyon sözcük olarak ayrılma, bölünme, kopma, çözülme gibi anlamlar taşır. Psikolojik açıdan ise kişinin zihninde yer alan duygu, düşünce, anı ve benzeri içerikleri geçici olarak unutması, bir kenara koyması anlamına gelen bir mekanizmadır.
5) Alter Ego Nedir?
☆ İkili ilişkiler ve aşk hayatında daha başarılı iletişim kurabilmek için arkasına saklanan bir maskedir. Alter ego, bilinçte yaratılan, arkasına sığınılan gizli ve güvenli bir dost gibidir. Kişi dışında kimse bunu bilmez.
6) Alter Kişilik Bozukluğu Nedir?
☆ Alter Kişilik Bozukluğu; kişinin kendisi ve diğer insanlar hakkındaki düşünme biçimini, sosyal hayatta problem yaratacak şekilde etkileyen bir mental rahatsızlıktır. Davranış ve duyguları yönetememe, istikrarsız ilişki gibi durumların oluşmasına yol açabilir.
Ekstra olarak;
1) Kurgu yüksek dozda yetişkin içerik bulundurmaktadır.
2) Karakterlerin kişiliğinden ötürü meydana gelen; psikolojik şiddet, kısa süreli travmalar işlenecektir.
3) Kurguda; BDSM ( Rızaya bağlı olarak fiziksel güç ve baskı kullanılarak duygusal uyarımın sağlandığı ve fantezi olarak baskın rolün oynandığı bir cinsel tercih ve yaşam tarzıdır.) 'in alt dallarından biri olan "Bandage" (Bağlama), "Slapping" (Şaplaklama) yer alacaktır. Ancak hikaye genel bazda bir BDSM kurgusu türünde değildir.
4) Hikaye çift baskınlık içermektedir. Karakterler aynı anda hem pasif (uke) hem aktif (seme) özelliği göstermektedir. ( Kurgu ilerledikçe, buna sebebiyet veren faktörleri anlayacaksınız. )
5) Dirty Talk büyük ölçüde bulunmakla birlikte, aşağılama ve sözlü şiddet içermektedir.
6) Yan Ship; evli Hopemin.
☆☆☆☆
Herhangi biri, sizlerde olumsuz davranışlara ve hiddetli rahatsızlıklara sebebiyet verecekse şayet, okumamanız tavsiyemdir.
Karakterlerin kişiliklerini dikkate alarak yorumlar yapmanızı, eleştirilerinizi her daim tartarak yapmanız başlıca isteğimdir.
"18 yaşından küçükler okumasın." gibi bir uyarı vermek, bu tarz bir platformda gereksiz laf kalabalığından ötesi olmayacaktır lakin, küçük okurlarıma hitap eden bir kurgu olmadığını, ve ben kendimi onları düşünerekten kısıtlamayacağımı özgürce, dilediğimce yazacağımın garantisini vererek, kurgu açıklamasında bulunan "Yetişkin İçerik" uyarısını yaptığımdan ötürü vicdanen bir rahatsızlık hissetmeyeceğimi belirtmekteyim.
Zihninizde canlanması adına kurguyu anımsatan ve karakterlerin fiziksel özelliklerini yansıtan görseller bırakıp, notumu sonlandırmaktayım.
Görüşmek üzere :)
Kim Taehyung: Dünyaca ünlü piyanist.
Jeon Jeongguk: Cerrah -icra etmiyor- besteci ve söz yazarı.
• Prolouge •
"Kim Taehyung. Piyanosunda gezdirdiği ojeli parmaklarıyla tüm bedenimi bir melodinin mayhoş huzuru gibi uyuşturan Kim Taehyung. Bende ki etkisi tam olarak buydu."
🎲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esclave | Taekook
Mystery / ThrillerMesleğini icra etmeyen beyin cerrahı Jeon Jeongguk, herkesin ulaşılamaz gördüğü, Güney Kore sanatseverlerinin en büyük gözdesi olan Dünyaca ünlü piyanist Kim Taehyung'un, bedenine sahip olmayı kafayı takmıştı. Ve biliyordu ki, istediğini almadan bu...