38. Bölüm

893 35 60
                                    

Ertesi sabah Barış uyanır yanında Dicle'yi hala uyurken görünce gülümser eli saçlarına gider hafif hafif  Dicle'nin saçlarını okşamaya başlar.

Barış:benim güzel karım ben seni haketmek için nasıl bir iyilik yaptım bilmiyorum ama iyi ki yapmışım hangi iyiliğimin karşılığı sensin. Meleğim (eli yavaşça karnına gider.) babacım sanada günaydın biran önce doğsan ya annenle heyecanla seni bekliyoruz (Dicle'nin yüzünü okşar.) aşkım hayatımın anlamı en güzel hediyem. Varlığına dua ettiğim kadın benim hayatımın aşkıydın şimdide çocuğumun annesi olucaksın seni çok seviyorum sevgilim. (Dicle'nin saçlarına öpücük kondurup yataktan kalkar ve kahvaltı hazırlamaya iner.)

Barış kahvaltıyı hazırlar. Masada her şey vardır. Üst kata Dicle'yi uyandırmaya gider. Odaya girdiğinde Dicle'nin yorgana sarılmış uyumaya devam ettiğini görünce gülümseyip yanına oturur ve yanağına öpücük kondurur.

Barış:sevgilim hadi kalk.

Dicle:yaa.

Barış:kalk hadi bak kahvaltı hazırladım sana.

Dicle:uykum var ama.

Barış:hadi kalk sevgilim çok uyuman iyi değil hadi aşkım uyan.

Dicle güçlükle gözünü açar ve yataktan kalkar elini yüzünü yıkayıp aşağı iner. Masayı görünce gözlerini büyütür.

Dicle:Barış bu ne?

Barış:kahvaltı sevgilim.

Dicle:gerçekten mi kim yiyicek bu kadar şeyi.

Barış:sen.

Dicle:Barış ben ayı mıyım bu kadar şeyi nasıl yiyim.

Barış:sevgilim iki canlısın az az ye hadi bitanem.

Dicle:offf.

Barış:hadi otur.

Dicle ve Barış kahvaltı yapar. Barış kendi yapıcağına Dicle'ye yemek yediriyordur.

Dicle:sen neden yemiyorsun.

Barış:yiyorum.

Dicle:yemiyorsun benim ağzıma tıkıyorsun hepsini.

Dicle çatala zeytin batırır.

Dicle:aç ağzını.

Barış gülerek ağzını açar Dicle zeytini Barış'a yedirir.

Barış:sevgilim senin yemen gerek.

Dicle:Barış doydum valla doydum yeter.

Barış:öğle yemeğini öyle sağlıksız yemek yok düzgün şeyler yiyiceksin yok hamburger pizza falan.

Dicle:ama.

Barış:ama falan yok bitti o abur cuburlar küçük hanım sağlıklı besleniyorsun artık bundan sonra yemekten yarım saat sonra 45 dakika yürüyüş yapıcaz çok sağlıklıymış bebek için. Ve bol bol su içiyorsun sevgilim lütfen unutma.

Dicle:tövbe yarabbim tövbe içinden beslenme uzmanı çıktı ya.

Barış:sus dediklerimi yapıcaksın hem senin sağlığın için hemde bebeğin sağlığı için.

Dicle:tamam napalım artık 9 ay katlanıcaz.

Barış:sadece 9 ay değil.

Dicle:ya daha ne var.

Barış:emzirme dönemi var sevgilim bebeğe gaz yapıcak hiç bir besin tüketmemen gerek.

Dicle:tamam sevgilim her şeyi sana bırakıyorum beslenme konusu sende.

Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin