Z pohledu Mellisy:
Dnes bylo deštivé ráno, jako kdyby se tam ženili všichni smrtijedi, nebo co.
Bylo 1. září a všem lidem, kteří chodí do školy dojde, že dnes jedu konečně do Bradavic. Šestý ročník, no páni ani jsem nevěřila, že se dostanu takhle daleko.
,, Melisso! " ozvalo se z kuchyně a já poznala hlas mojí mamky.
,, Ano!" zavolala jsem nazpátek.
,, Vstávej z tý postele! A pojď dolů na snídani.." tak zněla poslední slova mojí matky a poté už jsem slyšele jen třískání kuchyňského nádobí dole v kuchyni.
Ještě v pyžamu jsem sešla do jídelny.
,, Dobré ráno, " pozdravila jsem a sedla si vedle mojí osmileté sestry Mary.
,, Co si dáš k snídani? " optala se mě mamka a odlevitovala ke mně čaj.
,, Asi jenom jogurt. " usmála jsem se.„ Mami? " ozvala se Mary po pár minutách ticha.
„ Ano Mary? " otočila se na ní mamka.
„ Já jenom...ty kytky pro tátu. "
„ Jsou v předsíni na stole. " otočila se zas zpátky k plotně.
„ Dobře. " sklopila oči zpět k talíři.„ Mary, nezapomeň vzít květiny!" křikla jsem na ní.
„ Neboj, tak moc podobná ti zas nejsem. " usmála se a já jen protočila panenky.Vyšly jsme z domu a odbočily první ulicí vlevo. Studený vítr už se mi dostal pod černou sametovou sukni a rozklepala jsem se zimou. Už jsou to dva roky co mezi námi není, pomyslela jsem si ale i přesto ho každý večer vidím živě před sebou a vzpomínám na všechny okamžiky které jsme strávili jako rodina spolu.
Stáli jsme před místním hřbitovem, pomalu a opatrně jsem stiskla kliku branky, která hned nepříjemně zavrzala.
„ Máš ty růže, že ano Mary? " strachovala se mamka.
„ Samozřejmě že mám. " podala ji velkou kytici růží, které byly tak čistě bílé jako bylo tátovo svědomí.
Vydali jsme se směrem dozadu, cestou jsme míjely další hroby, jak staré a porostlé břečťanem tak i pečlivě udržované. V některých jménech jsem poznala prarodiče mých mudlovských kamarádek, ale většina z nich pro mě byla neznámých.
Zastavily jsme se a vzhlédy vzhůru, ještě jednou jsem si pečlivě přečetla náhrobek.Alessandro White
*1930 / †1975
obětí za svou rodinuNatáhla jsem ruku a mamka mi beze slov podala pugét růží, sehla jsem se a položila květiny na hrob.
Všichni tři jsme mlčky stály, silný vítr si hrál s našimi vlasy, tak že nám padaly do očí až jsme přes ně nic neviděli. Myslela jsem na tátu jen a jen na tátu, na nikoho jiného jsem ani myslet nemohla.Z pohledu Constance:
Už dávno jsem vstala. Jsem ranní ptáče, ostatně celá naše rodina, protože už v půl sedmé ráno, jsem slyšela hlasy z chodby.Sešla jsem dvě patra do kuchyně, kde seděl náš otec, četl ranní vydání Denního věštce, můj starší bratr, který ležel na pohovce, v leže do sebe ládoval chleba a můj mladší bratr, který seděl na židli a něco blábolil na tátu
,, Kde je mamka? " zeptala jsem se a nalila jsem si čaj, který byl připravený v konvici na kuchyňské lince.
,, Šla nakupovat, protože si Tuckery vykňučel čerstvý chleba.." zasmál se Theodore
,, Já šetřím, takže jsem si dal ten čtyři dny starý! " dořekl a já se nad tím chvilku pozastavila.
Tuckery je můj mladší bratr, který by dnes měl nastoupit do Bradavic.
Theodore je ten starší bratr, který letos nastupuje do sedmého ročníku. Jsem zvědavá jestli udělá zkoušky OVCE, no a já NKÚ.
,, Aha.." kývla jsem a šla si sednout na své místo u jídelního stolu.Dnes bylo u nás nezvyklé ticho. Asi klukům mamka něčím pohrozila, aby něco nezničili, nepřipálili, nepodpálili. A co si budem, můj taťka je toho taky schopen.
Po chvíli se mamka vrátila z obchodu a položila tašku na stůl.
Tuckery se k mamce hned vrhl a vzal si od ní chleba a hned si ho namazal jablečným džemem.
,, Ještě než odjedeme, tak mi sem snesete kufry a bude kontrola.. " řekla mamka směrem ke mně a k Theodorovi.
,, Samozřejmě..." usmál se Theo a odešel do pokoje.
Po kontrole nás mamka informovala o bezpečnosti a tak dále.
,, Stacy, žádní kluci.. " promluvila na mě mamka.
,, Ó můj bože, mami!" tady jsem vycítila problém a ve stejné situaci se objevil i Theodor.
,, Pro tebe to platí desetinásobně! " otočila se na něj mamka.
Brácha jen protočil očima a zapnul si kufr.
ČTEŠ
Big Girls Cry When They're Hurt (cz, marauders ff)
FanfictionPříběh je o dvou nejlepších kamarádkách... Mellisa Cassidy White, cílevědomá a drzá dívka ze Zmijozelu, která nastupuje do šestého ročníku v Bradavicích. Constance Asteria Baldwin, jemná a čistá dívka z Mrzimorské koleje, která nastupuje do pátého r...