~All Day++<< Sweet NIGHT>>~*

2.2K 48 2
                                    


Uni

Tae:  ဟျောင့်.. ကြာလှကြီလား?ငါကိုယ်လုံးတီးနဲ့နော်..ချမ်းလာပြီ

Jk:ခနလေးပါ....babe ရယ်..dadyပြီးတော့မှာပါသေချာဆေးနေလို့ပါ...

Tae:  မင်းကိုအရင်လုပ်လို့ပြောတာကို..ကြာလဲကြာနိုင်လွန်းတယ်...

Jk: babe က တော်တော်စိတ်တိုနေတယ်ထင်တယ်....လေသံတောင်ပြောင်းလို့ပါလား?မစောင့်နိုင်ရင်လည်း...ဒီမှာလုပ်လို့ရတယ်နော်...

Tae:  င့များဖြဲခြောက်နေတယ်..အေးပေါ့..ငယ်ပေလို့ပဲ.။မငယ်လို့ကတော့...(အသက်ပြောတာနော်)မစောင့်နိုင်တဲ့ကျနော်ကပဲ..ဝင်လာရတာပေါ့..ငါအအေးပက်ပြီးသေတဲ့မသာဖြစ်လို့..မနက်ဖြနိထိပ်သီးခေါင်းသီးပိုင်းမှာပါပါရာဇီတွေက ကိုယ်လုံးတီးနဲ့အေးခဲပြီး​​သေ သွားတဲ့ မင်းသား Kim Taehyung ဆို​ပြီးတော့လေ.....ပါလာအုန်းမယ်

Jk:hk. .

Tae:ဖွင့်တံခါး...ရေချိုးနေတာမပြီးတော့ဘူး..

ဖွင့်ဟသွားတဲ့တံခါးကြာထဲတိုးဝင်လျက်..







Th လက်လေးကိုလှမ်းဆွဲရင် jk ရေချိုးခန်းတံခါးလော့ချလိုက်တယ်.

Jk:dadyကို မင်းလို့ခေါ်လို့အပြစ်ပေးရမယ်ထင်တယ်...

Jkရဲ့မျက်လုံးအတွင်း..မီးတောက်လိုနီရဲမှုတွေကိုtae မြင်လိုက်လျင်ပဲ....မဲ့ပြုံးလေးဆင်ကာ

Tae :ဆာနေတာလား?Daddy?

Jk:omm.....ဖြေပေးတော့လေ...

Tae ပြုံးလိုက်ပြီးလက်နှစ်ဖက်ကိုjkရဲ့ဂုတ်ပေါ်တင်လိုက်တယ်....
လေးထောင်ဆန်တယ်boxy smile အပြုံးပိုင်ရှင်ရဲ့ပန်းနုရောင်နှုတ်ခမ်းလေးကအနီရင့်ရောင်နှုတ်ခမ်းဖူးလေးကို...ဖိကပ်လိုက်တယ်...အဲ့နောက်jkရဲ့ဆာလောင်မှုက ပန်းနုရောင်နှုတ်ခမ်းလေးကိုစတင်စားသုံးလာတယ်.....အနမ်းတွေတစ်ဆက်ထဲပေးရင်...jkကလျာကိုဝင့်ခွင့်တောင်လာတယ်..အနဲငယ်ခွာပြီးလေကိုတစ်ချက်ရှုပြီးtae က ဝင်ခွင့်ပေးလိုက်တယ်....အကြည်ရောင်သရေတွေနဲ့အတူလျာလေးနှစ်ခုကဆော့ကစားနေတယ်...အနမ်းတွေကိုထက်ပေးရင်..ခါးနဲ့ကျောနေရာမှာလှုပ်ရှားနေတဲ့လက်နှစ်စုံကတင်ပါးနေရာရောက်သွားပြီjk tae ရဲ့ မက်မွန်ရောင်တင်ပါးလေးကိုအသာမရင်း.....ချီလိုက်တယ်....အနမ်းကတော့မပျက်....tae လဲအလိုက်သတိခါးမှာချိတ်လိုက်ပြီး...jkရဲ့ချီးသွားရာနေရာ..ရေဇလုံထဲသို့.........

~All Day++&lt;&lt; Sweet NIGHT&gt;&gt;~*Where stories live. Discover now