Çok özlersin özledikçe ölürsün.Onsuz geçen her dakika ölürsün.Keske dersin keşke hiç doğmasaydım.Keske onu hiç tanımasaydım. Keşke onu bu kadar çok sevmeseydim yada bu kadar fazla bağlanmasaydım. İşte keşke dersin çünkü yapmaman gereken herşeyi yapmışsındır. Çevrende o kadar insan varken gidip kötü birine aşık olmuşsundur. Çevrende seni önemseyen insanlar varken sen hiç seni önemsemeyen birine kaldırmışsındır gönlünü. Onun için ölümü göze almışsındır. Onun yüzünden başına binbir türlü belalar gelmiştir ama ondan vazgecmemissindir çünkü vazgecememişsindir.Onu her şeyden çok savmışsındır.Onu görünce kalbin duracak gibi olmuşsundur, onunlayken çoğu kez sacmalamışsındır. O herkesten farklı demissindir. Bak beni seviyor bana değer veriyor demissindir. Kısa süre sonra bırakmıştır yada bırakman için hep geri adım atmıştır. İlk kendini sevdirip sonra nefret et benden demiştir.Sonra anlamışsındır o da herkes gibi herkes aynı herkes çıkarı uğruna sever birini .Isi bitince bi çöp gibi fırlattı seni.Sorun sende değil bende değil dedi.Zarar veriyorum sabret.çünkü böyle demeliydi diyecek bir şeyi yoktu .Ne diyecekti ? Oynadım seninle hemde çok güzel bir şekilde, seni hiç sevmedim mi diyecekti?
Zaten seven gider mi? Her ne olursa olsun ne durumda olursa olsun gitmez gidemez Çünkü geride sevdiceğini bırakacağını bilir. Ama sevmezsen bahaneler hazırdır zaten .İlk derler sorun sende değil bende zarar veriyorum. Daha iyilerine laiksin. Sonra ikinci aşamaya geçerler:Senin yüzünden derler bunaldim senden .Sevmedin beni derler çok seversin vıcık vıcıksın derler.Gülersin hep salak salak ne gülüyorsun derler ,ağlarsın ay sulu göz bu derler.Ders çalışırsın inek derler çalışmazsın tembel derler .Güzel giyinirsin havali derler normal giyinirsin köylü derler .Derler işte hep derler .Sevmiyorlar çünkü bulurlar bahane. Ama sevsen çirkin bile güzeldir sana. Ağlarken onunla ağlarsın, gülerken o gülüyor diye daha fazla gülersin. Bahane aramazsın anlıyor musun ?
Çünkü seversin sadece seversin.....