1.rész. A Doboz

46 3 2
                                    

Valami zúgásra ébredtem, úgy éreztem hogy mindjárt meg fulladok mert alig kapok levegőt. Majd arra lettem figyelmes hogy az az íze amiben vagyok lassul. Olyan érzés kapott el mintha zuhannék. Majd egy kis csikorgás és  fény szürődött be. El takarta a kezemmel a szememet. A Doboz fel nyitódott majd fiú hangokat hallottam kintről.
-Ez egy lány - mondta az egyik fiú.
-gondolom te vagy az észkombájn - mondtam majd el vettem a kezemet a szememből. Nem sokkolodtam le a látványtól de nem is féltem.
-Newt hozd már fel a lányt - mondta az egyik fiú majd még bökte newt oldalát.
-megyek már - newt elindult lefelé hogy fel húzzon de nekem nem kell hogy fel huzzanak.
-bocs asszem newt, de fel tudok mászni- mondtam fel  fel kapaszkodtam valamibe és át jöttem és már fent is voltam. Majd egy barna bőrű fiú lépett oda hozzám.
- Szia  én alby  emlékszel valamire? - kérdezte.
- Szia Igen Esmeralda a  mondtam hogy elkezdtem körülnézni. A többiek úgy néztek rám mint szellemet láttak  majd oda jött hozzám egy szőkésbarna hajú fiú asszem newt a neve.
- Szia zöldfül én newt vagyok és furcsa hogy nem kérdezel semmit mert amikor mi Megérkeztünk annyi kérdést tettünk fel hogy csak na-mondta
- oh nem szoktam sokat  mondtam majd közelebb mentünk a falhoz.
- most egy kérdés most mégis fel teszek. - mondtam
- rendben ez az útvesztő-mondta newt
- akkor mondom be lehet menni az útvesztőben kérlek kérlek kérlek- mondtam
-oh Ilyet még senki se kérdezett Na mindegy de nem lehet tele van siratokakkal. - mondta.
-oh ez kár - mondtam és épp jöttek ki az emberek az útvesztőből.
- hey ők miért lehetnek bent? - kérdeztem.
-ők futárok azért hogy fel mérjék a terepet.  de most már este van Szóval menni kell a bulira az építészek elkezdek neked csinálni a házat vagy Pihend ki magad Abból én fel mert holnap menni kell kiválasztani hogy mi lesz a munkád. - mondta newt.
-én lehetek futár? - kérdeztem
- Attól függ hogy hogy fogsz megfelelni a teszten.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

az útvesztő gyermekiWhere stories live. Discover now