Моля прочетете преди да преминете към моето подобие на комикс .
Всички снимки в това мое подобие на манга(комикс)😅 са взети от Pinterest търсила съм всяка снимка с часове за да отговаря долу горе на това което искам да става в сцената. Не съм виждала такова нещо тук в бг Wattpada (като цяло никъде не съм виждала такова нещо даже не знам от депми хрумна хах) за това ще обясня набързо какво е това което правя
Измислям си някакъв сценарии или неща който искам да станат в анимето или в други фенартове (но ги няма) и започвам да търся подобни снимки на това което искам да стане в сцената, понякога е трудно, защото няма снимка доближаваща се до това което искам( а аз не мога да рисувам и няма как да си я направя) затова понякога се налага да променя малко сцената или да напиша в няколко изречения какво се случва сега, за да може да си го представите.
Затова почти винаги в една сцена може да са с различни дрехи или сцената да се развива в сграда а една от снимките да е навън. Съжалявам затова, НО понататък обмислям да си купя таблет и да се науча как се рисува на него и какво приложение се използва.(въпреки, че вмомента не мога да рисувам постепенно ще се науча пък и на таблет е по лесно от на лист, предполагам)
Тогава вече ще мога сама да си измислям дори как да изглеждат самите герой и като цяло тогава ще имам пълна свобода какво да направя.
Но засега ще е така.Също на снимките на които има оставени инстаграмовете или подписите на хората които са ги правили, нарочно съм ги оставила (а не съм ги махнала) за да не е все едно искам да си ги присвоя все едно аз съм ги рисувала. (Пък и бонус не ми се налага да си играя да ги махам така,че това ми е оправданието.
Също не се стресирайте вначалото за това кой какво с кого прави хахах прочетете я цялата, защото някои неща ще се променят.
Дано сте ме разбрали, а сега приятно четене, надявам се да ви хареса.
Дата: 30.03.2021
YOU ARE READING
My hero academia (bl/yaoi)
FanfictionТова е bl/yaoi манга(мое си подобие на манга) по анимето My hero academia ВАЖНО Е да кажа, че има много разлики от самото аниме най-малкото,че има много гей двойки хахах Ако харесвате bl/yaoi анимета или манги (комикси) може и това "нещо" да ви харе...