pov Christina star
Ik word wakker en klap in mijn haanden waardoor het licht aan gaat. gelijk rinkelt er ook een bel door het huis en komen er 2 bedienden aan lopen met mijn onbijt en kleding. Ik pak mijn ontbijt aan en mijn kleding wordt op het bed gelegd. ' mr. Wilson mag ik een notitie boekje een een oen alstublieft?' hij knikt en haalt snel een notitieblok en een pen. ik begin er op te schrijven. als ik klaar ben geef ik hem aan mijn butler en zeg ' bezorg hem bij familie HoMaPayStyLinson.' hij knikt en gaat snel weg.
dit wordt de schrik van Jelayla en haar groepjes leven.
pov Nikki Dijkema
ik wordt wakker in een vreemde kamer. ik schrik als ik 2 armen om me heen voel liggen. ik draai me snel om en zie het schattige gezichtje van Niall. als ik zachtjes op wil staan zie ik dat ik alleen maar een bh en onderbroek aan heb. ik loop snel naar de spiegel en zie een zuigzoen in mijn nek. ik schrik en alles schiet me voorbij wat we gisteren gedaan hebben. we hebben gedanst, zijn naar buiten gegaan in de schommelstoel, hebben gekust, betrappen Jelayla, dansen nog meer, Niall vroeg of ik zijn vriendin wou zijn, en toen hebben we nog meer gezoend en heeft hij een zuigzoen in mijn nek gemaakt, nog doen durf of de waarheid met de rest en toen wou ik naar bed gaan maar hij hield me tegen en daar ben ik blij mee, anders was ik niet in zijn kamer gekomen om een film te kijken. we hebben the fault in our stars gekeken en hebben daarna nog het bad met popcorn gevult en opgegeten. en toen ben ik in slaap gevallen. opeens hoor ik een gekreun. ik draai me snel om en zie niall die net wakker wordt. 'Hey Nikki, lekker geslapen?' vraagt hij. 'ja super en jij?' 'heerlijk want er lag een super mooi meisje naast me' zegt hij met een glimlach. ik kijk omlaag en bloos. hij duwt mijn hoofd omhoog met vingers zodat ik hem aan moet kijken. 'je bent schattig als je bloost, zullen we ons aankleden en naar beneden zodat ik wat lekkers voor ons kan maken?' zegt hij. ik knik. wat heb ik toch geluk met Niall.
10000000000000000000000000000000000000000000x sorry. ik had het heel druk met school en heb nu ook een leenlaptop omdat mijn laptop WEER kapot is. ik beloof iedere week te updaten op zaterdag dus zaterdag zie je ook weer een nieuw stukje. blijf van Eenhoorns en Pinguins houden.
x Tootje Kadootje
JE LEEST
Adopted by One Direction- on Hold
Fanfic'Jelayla kom je naar beneden er zijn weer mensen die komen adopteren'. ik ging naar beneden toe. en rende zo snel mogelijk als mijn 13 jarige benen me konden dragen. daar zag ik de 5 personen die ik nooit verwacht had te zien. ALLE RECHTEN VOORBEHOU...