#Change - #MuntiknakitangMinahal

7 0 0
                                    

#Change

"Dear Babe,

Dili ko muhilak, promise. Gusto lang ko mabasa nimo ni kay kabalo ko follower ka ani nga page. Looooooove kaayo tika to the highest level. Love sad ko nimo kaayo,di'ba? Highshool pa lang ta,uyab na ta. Buotan kaayo ka. Palangga kaayo ko nimo. Bugoy kaayo ta kay pag college na2 nag-isa tag bhouse. Pero wala ko nagmahay. Dili ko nimo palabhon. Magstudy nlng dw ko kay scholar ko ug naa koy gina-maintain na grades. Ikaw nagalaba ug nagaluto. Mag ingon lang gani ko na lami mukaon ug ani o ana,lutuon jud nimo. Perfect bf kaayo ka,babe. Pero baho kaayo kag utot! Pasimhot pa jud nimo sa akua. Damaaaak kaayo ka. Bibo kaayo ta duha. Gakos diri,gakos didto. Sa akua lang nagatuyok imuhang kinabuhi. Tagahuman nakog ligo andam na akuang ilisan. Bsta ma-engage kaayo ko sa pagstudy,ikaw nalang mag atiman ug sudlay sa akuang buhok. Gina-check nimo prmi kung dli ba basa akuang likod. In short, lami kaayo ka muatiman. Inlove kaayo ka sa akua ug ako sad sa imuha. Ok na sad kaayo a2ng parents. Perfect kaayo akuang lovelife. Dili ko karelate sa mga friends nako na nagproblemas uyab.

Pero imbes mag 4th year college na ta,namatay imuhang papa. Niundang ka ug niuli sa a2ng lugar kay para naay kauban nga magmove on imuhang mama. Nabilin ko sa city para magpadaun ug skwela. Ok a2ng communication. Maguol ka kung nagkaon na ba ko o kung naa pa koy masuot kay kabalo ka nga tamad ko maglaba. Mingaaaaaaw kaayo ko nimo,babe. Laay kaayo sa bhouse na wala ka. Walay lami ang luto sa carenderia o bsag asa. Bsag sa KFC,sa Jollibee o ana pa na. Lami jud imuhang luto.

2nd sem,nagpracticum nako. Ikaw nag apply ug trabaho. Brayt baya ka so nakatrabaho ka dayon. Ana ka magtrabaho ka kay busy ko ug gusto ka mabusy pud para dli ka mingawon ug maayo sa akua. Nagplano ta nga muskwela next school year. Fast forward, natingala ko nga dli na kaayo ka nagatxt. Lahi ra imuhang mga messages sa una. Wala naka nagaworry kung nikaon na ba ko. 1month nalang unta graduation na. Pero dili ko happy. You've changed. Ana ka huna-huna lang nako. Ana ka walay nagbag-o pero I can feel it,babe. Hantod nahuman ang graduation. Niuli na sad kos a2a. Duol2 ra man sad tag balay so cgeg adto sa inyuha. Chika2 sa imuhang mama bsag wala ka kay gatrabaho lagi. Lahi ra jud kaayo ka sa una. Wala na ko nimo gina-kiss sa forehead. Magmake love ta kanang matug ko sa inyuha pero murag dili na jud pareha sa una. Gipangutana tika. Dili nako malimtan. Niana ko na gusto nako mahuman ang tanan duda ug kahuot sa dughan. Ana ka,walay nausab. Maybe bitter lang ka kay wala ka nakahuman ug skwela. Nisabot ko babe. Bisag sakit.

Birthday nimo,niadto kos inyuha. Naghanda mi sa imuhang mama. Nagluto mi duha. Giinvite nako a2ng classmates sa highschool. Bibo kaayo mi samtang gapaabot sa imuha. 6pm ka mag out pero 7pm na wala pa ka. Gitawagan tika pero dili tika makontak. Nabalaka na mi pati mga igsuon nimo. Hantod nag una nalang sila ug kaon. Hantod nanguli na sila kay 11pm na. Dili gihapon ka makontak. Niuli kag 4am. Wala koy tulog. Naghulat sa imuha. Nihilak ko. Niana ko sa imuha ""Babe,gikapoy nako. Wala ko naanad na ing-ani ta. Maluoy ka prangkahi ko kung naa nay lain. I'll let you go. Bahalag sakiiit kaayo. Ayaw lang ko gaguha."" Klaro 2 akuang istorya. Klaro akuang hangyo. Ingon ka nga walay nagbag-o. Gigakos ko nimo. Hugot na gakos. Sheet! Gimingaw kaayo ko sa gakos nimo. Nituo ko. Nagpadayon ta.

Isa ka adlaw nagkuyog ta sa lubong sa imuhang papa,nagcge ug ring imuhang phone. Taysa,murag wala na jud bitaw koy hilabot2 sa imuhang phone. Nacurios kog kinsay gatawag. Ana ka supervisor nimo. Pareporton ka. Dayoff man gud nimo,nanu magreport ka? Nipalayo ka,gitubag nimo. Sakit. Naa nakoy lahi na feeling. Nanindog akuang balahibo. Nagdali kag lakaw kay emergency kuno. Pero pagkahapon,dghan pictures sa fb na gitag sa imuha. Naa mos pool ug tanan pic tapad nimo ang isa ka babae. Natungnan lang ba na taga magpic mo,kamo ang tapad? Naglagot ko sa akuang kaugalingon. Nanu man nagtinanga ko? Dugay na nausab imuhang trato pero nanu dawat lang kog dawat sa mga rason nimo? Niadto ko sa inyuha. Gihulat tika. Pag abot pa lang nimo niluhod nako. Nagpakiluoy nasultihan nimo sa tnuod. Gikasab an na ka sa imuhang mama.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

UCNIAN FREEDOM BOARDWhere stories live. Discover now