Shfiting Denemeleri-3

807 31 55
                                    

Evvet merhaba. Dedim uzun zamandır denemeler yazmıyorum. Hadi başlayalım.

Bir ki üç deneme sksksldkdk. Tamam tamam boh gibi espri. Öhöm. Uzun zamandır shifting yapmaya çalışmıyordum. Çünkü hayatımda az çok bir aksiyonlu olaylar oluyordu ve ben bunları kaçırmak istememiştim (Hayırlı olsun enişte adayınız var kdjdkdjdkdkdj).

İşte 2-3 gün önce annem odamızın düzenini değiştirdi (Canı sıkıldıkça annem genelde odaların yerlerini, düzenlerini değiştiriyor. Tuhaf bir hobi.) değiştirdiği ilk gün uyumakta sorun çektim biracık.

O gece durmadan uyanıp durdum. Ve uzun zamandır kapıda görmediğim gölgeleri gördüm. Çok sinir bozucular. Geceleyin kapıdan gitmiyorlar. Neyse. Tuhaf bir olay işte. Biraz uzun bir olay o yüzden açıklamayacağım bu bölüm. İsterseniz ilerde belki.

Neyse işte sonra gece uyandım dedim neden shfiting yapmayayım dedim. Raven metodu denemeye başladım. 100'e kadar orta hızda saydım. Çok yavaş sayınca her eşyi karıştırıyorum. Hatta uyuya kalıyorum metodun yarısında.

Sayarken bayağı belirti almaya başladım. Her tarafım uyuştu. Kollarım ve ayaklarım karıncalandı. Adeta bu bedende değildim. İşte saymam bitti. Uyumaya çalışıyorum olumlamalar söyleyerek. Ama yok uyuyamıyorum. Üstüne izleniyormuş gibi de hissetmeye başlayınca sinir oldum ve biraz korktum döndüm kıçımı yattım. Tabii sonuç olarak sabah bu gerçeklikte uyandım yine.

Sinir oldum tabii. Neyse dün de denemeye karar verdim. Ama nasıl eminim. Yani sabahtan beri kendimi çok iyi motive ettim. Bu şekilde başaracağımdan emin olmayalı uzun aman olmuştur eminim. Bu sefer direk yattım rahat ettiğim bir pozisyonda. Taktım kulaklığımı açtım BNHA subliminali. Bir tane yabancı subliminal var. Kullandığı müzikler BNHA daki müziklerden. Bu yüzden rahat bir şekilde hayal edebiliyorum. Yatarken uyuyabilmek için tuhaf bir şekle giriyorum. Bunu açıklamayacağım ;). İşte tam uyuyakalmışım annem geldi dedi "Kardeşinin parolası ne?". Hastaneye randevu alacaklar. Aga ben neyim parolacı başı falan mı. Kendisi ezberlersin. Aga küçük falanda değil. 6. Sınıfa gidiyor. Ben onun yaşında iken nerdeyse evdeki herkesin şifrelerini, gmaillerini, hesaplarının isimleri ve çoğu şeylerini ezbere biliyordum. Ama beyefendi daha TC sini bile bilmiyorum.

Neyse işte kalktım söyledim. Annem kulaklığı gördü. Dedi çıkar onu neden öyle uyuyorsun. Öyle uyunmaz. Çıkarttırdı. Benim motivasyon düştü tabii. Aga tam uykuya dalacak mışım ya. Annem öyle diyince ne yapayım çıkardım yattım. Sonuç hala buradayım.

Eğer biraz daha böyle olursa sanırım tekrar Zihin Bölme deneyeceğim. Neysem. İşte denemelerde bugün. Sizler ne yaptınız? Başarabildiniz mi? Veya denerken neler yaşadınız? Merak ettiğiniz sorular var mı? Veya aklınıza takılan? Sormaktan çekinmeyin. Hadi sağlıcakla kalın.

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin