1. Bölüm: "Çalı Gülü"

6.2K 235 101
                                    

Yepyeni bir AsDor hikayesiyle sizlerleyim 🤗

Oy vermeyi unutmayın lütfen emeğe saygı rica ediyorum 🙏🏻

Kitabın kopyalanması, konusunun çalınması,  değiştirilerek yeniden yazılması, bir benzerinin yayınlanması gibi durumlarda yasal işlem başlatılacaktır!

Keyifli Okumalar 🌻

--------------------------

Masmavi gökyüzünün altında, denizin ortasında bütün heybetiyle duran kız kulesine doğru yürüyordu Asiye. Yıllar sonra buraya gelmek onun için tarif edilemez bir duyguluydu. Derin bir nefes aldı. Yüzünde, özlem dolu bir tebessüm vardı. Buraya en son onunla gelmişti. Çocukluk aşkıyla. İlk aşkı, ilk arkadaşıyla.

Babasının işi yüzünden apar topar İzmir'e taşındıklarında, Asiye sekiz yaşındaydı. İzmir onun en sevdiği şehirdi ama burda kalmak için hiç olmadığı kadar gözyaşı dökmüştü. Sadece onun içindi. Doruk Atakul için. Eğer burdan giderse, onu da bırakıp gidecekti.

Ne babası ne de annesi onun yalvarmalarına, ağlamalarına kulak asmamış her şeyi geride bırakıp İzmir'e taşınmıştı. Onlar, her şeyi geride bırakırken hesaba katmadıkları bir şey daha vardı. Asiye'nin kalbini de burda, bu şehirde bırakmışlardı.

Genç kız bir süre limandan ayrılan vapurları izledi. Doruk'la birlikte burda vapurları, gemileri izleyip kurdukları hayalleri hatırlayınca gülümsemişti.

-8 Yıl Önce-

"Seninle beraber bu gemilerden birine binip denizin en sonuna kadar gideceğiz," dedi Doruk, parmağıyla gemileri işaret ederek

"Ama ben denizden çok korkuyorum," diye cevap verdi Asiye. Ona göre deniz, uçsuz bucaksız ve korkutucuydu.

"Ben varım ya Asiye. Korkma. Ben hep senin yanında olacağım," dedi Doruk. Hep yanında olacağım...

-Günümüz-

Asiye, çalan telefonun sesiyle sıyrıldı anılarından. Cebinden çıkardığı telefona baktı bir süre ve telefonu açtı.

"Asiye nerdesin sen abicim?" diyen abisinin sesiyle içini çekti. Çıkarken, haber vermemişti. Keşke, haber verseydim diye düşündü.

"Biraz hava almaya çıktım abi," dedi genç kız. Abisinin tedirgin sesi sertçe yutkunmasına neden olmuştu. Haber vermeden çıkmamalıydı.

"Niye haber vermiyorsun Asiye?" dedi Kadir telefonun bir ucundan. Bir şey oldu sanıp onun için çok endişelenmişlerdi.

"Haklısın abi haber vermem gerekti. Geliyorum şimdi. Çok geç kalmam," dedikten sonra telefonu kapattı. Son bir kez daha Kız Kulesi'ne bakıp içini çekti. Zor da olsa onu bulacaktı. Doruk'u, ilk aşkını bulacaktı. Ordan ayrılırken, arkasında onu izleyen adamlardan haberi bile yoktu.

Genç kız peşindeki adamlardan habersiz eve doğru yürürken ıssız bir sokağa girer girmez bir kaç adam koluna yapışmıştı. Asiye, ne olduğunu bile anlayamamış kurtulmak için çırpınırken bağırıyordu. Asiye'yi arabaya bindirdiklerinde, Asiye bağırarak cama vurmaya başladı.

----------------------

"Hadi ben kaçtım. Harika'yla buluşacağız," dedi Doruk masadan kalkarak."

Görüşürüz," dedi Melisa Doruk'un arkasından ama Doruk çoktan ordan ayrılmıştı bile.

---------------------------

Çalı Gülü|AsDorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin