#20#(aşağılık herif !!!)

1K 25 4
                                    

Sol tarafınıza bıçak saplanır ölecek gibi olursunuz en kötüsü de ölemezsiniz ya benim durumum tam da öyleydi. onları orda o şekilde hala izliyodum ve beni fark etmemişlerdi bile.en sonunda kız beni fark ettiğinde alaycı bi şekilde bakıp;

"Sekreter olmalısın değil mi? Ne bakıyosun orda çıksana dışarı görmüyormusun işimiz var.değil mi aşkıımm..."

Dedi ağzını yaya yaya.pis sürtük !!

Alaycı bi şekilde güldüm.

"Ah,evet ben sekreterim. Pardon böldüm devam edin siz ben yokmuşum gibi tadını çıkarın."

Gelen gözyaşlarımı geriye gönderdim.ben buraya ondan yardım istemek için gelmiştim.iyi ki de gelmişim yoksa salak gibi ateş beni seviyo diye ortalarda dolanırdım.berke güvenmemekde haksızmışım o doğruyu söylüyomuş.ateş beni görünce telaşlanıp kızı üzerinden itti.kız yere düştüğünde üzerinden atlayıp yanıma geldi.

"Müge bak yanlış anladın-"

Lafını bitirmesine izin vermeyip yanağına okkalı bi tokat geçirdim.

"Seni adi,şerefsiz,piç kurusu. ben buraya yardım istemeye belki bi çözüm buluruz diye gelmiştim.ama yanılmışım.berk haklıymış.en kötüsü de ne biliyo musun ben senin gibi bi şerefsizi savundum.berki evden kovdum.ne için sırf seni aşağıladığı için ama aşağılamakta çok haklıymış.SEN AŞAĞILIK HERİFİN TEKİYMİŞSİN"

Deyip son kez yüzüne baktım ve odadan çıktım. Şuan bana en iyi gelecek şey sabaha kadar içmek olacaktı.

galiba....

Ateşin ağzından

Nasıl yaptım ben böyle bişeyi.babamla kavga ettiğim için biraz içmiştim.evet sabah sabah içtim.o kız da babamın ortağını kızıydı kapı çalınınca gir demiştim.masaya arkam dönük camdan dışarıyı izliyodum.birden kapıya doğru dönünce kız ayağıma takılıp kucağıma oturmuştu.tam da o sırada kapı açılmıştı.ben o tarafa doğru bakmamıştım.kucağımda hala oturan kız bişeyler söyledikten sonra onun sesini duydum.anında o tarafa doğru döndüğümde gülüyodu ama gözlerinde hayal kırıklığına uğramış her an ağlayacak bi kız gördüm.hemen kucağımdaki sürtüğü ittirip üstünden atladım ve yanına gittim.konuşmaya başladığımda yanağıma yediğim tokatla başım sağa döndü ve susmak zorunda kaldım.bağırdı,çağırdı sonra da çıkıp gitti.tam arkasından çıkacakken ahsen beni tutup bi tane de o tokat attı.

"O buraya senden yardım istenek için gelmişti ama sen burda ne bok yiyosun.bi sürtüğe mügeyi kaybettin."

Sesimi sonunda bulabildiğimde:

"Ne yardımı?"

"Berk mügeyi seviyomuş ayrıl bana gel falan demiş müge de onu kovmuş.berk takıntılı bi insan şimdi de mügeye takmış.sizi ayırmaya çalışıcaktı.siz işi ona bırakmadan ayrıldınız ve sen mügeyi berkin kollarına kendi isteğinle attın.berk şimdi kesin mügenin yanında onu sana karşı dolduruyodur.onu takip et kendini affettir.ama ben mügeyi biraz tanıyosam asla affetmez "

"Görücez"

Diyip odadan çıktım.o berk şerefsizini öldürücem.ona benim kızımı sevmek neymiş göstericem.


Petitolarım ben geldimmm..
Bölüm yine geç geldi.özür dilerim.vote ve yorum atın.
Multide müge ve ateş var.
Öptümmm..


Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin