Uçurum.. En sevdigim yer oldu sen yokken.

382 27 4
                                    

VOTE OLMADAN YENİ BÖLÜM GELMİCEK .AMA BEGENİP YORUM YAPARSİNİZ GELİR.BU İLK KİTAP YAZİŞİM VE BİRAZ KUŞKULARİM VAR.AMA EGER YAZDİKLARİMİ SİZE HİSSETTİREBİLİYORSAM BU BENİ ÇOK MUTLU EDER.

Asya

"Ama artik yeter Ada.Hatirlayamiyorum anlamiyomusun.Üstüme gelme artik gelme."

Bunalmiştim gerçekten dün akşamdan beri bana hatirlamami söyleyip durmuştu ama hatirlayamiyordum.Ne kadar hatirlamak istesemde olmuyordu.

Ada:"Aasya ." diyerek yanima yaklaşti ve sarildi simsiki "Özürdilerim canim arkadaşim.Çok üstüne geldim farkindayim ama ne bilim onu nasil unutabildigini aklim almiyor."

Onun kollarinin arasindan geri çekildim ve gözlerine baktim.

Sesimi biraz sertlestirip "O kim ki?Çok mu önemli."

Ada:"O bizim çocukluk arkadaşimiz Asya .Sen onun çocukluk aşkisin." dedi iki kolumdan tutarak.

"Seninde dedigin gibi o benim degil ben onun aşkisiymişim .Lütfen kafami dinlememe izin ver.Duş alicam." dedim ellerini kolumdan kurtararak.

Ayaga kalkip bana bakip "Peki canim nasil istiyosan öyle yap duş aldiktan sonra gel ögle atiştirmalihi yapalim." diyerek kapiya ilerledi.Kapiyi açtiginda durdugunu farkettim.Ve bi anda konuşmaya başladi.

Ada:"A...ayberk sen burda miydin?"

Ayberk mi?Onun burda ne işi var.Hem adi ayberk miymiş.Kendime bian adanin bagirisiyla geldim.

Ada:"Ayberk bi dur dinlemen gerek.Ayberk!"

Kapiya dogru gittigimde Ada da koşarak merdivenlerden aşagi iniyordu.Bian işittiklerimden sonra duş almak yerine dinlemeyi tercih ettim.

Ayberk:"Birak Ada.Sana birak dedim."

Ada:"Beni dinlemeden hiçbiyere birakamam.Duyduklarin dogru degil o bir kaza geçirdi ve bu senin çekip gitmeni gerektirmez.Onun sana ihtiyaci var Kardeşim.Senin ona ihtiyacin var."

Can:"Sevgilim dogru söylüyor knka.İstersen bi çikip konuş he.Görürsen belki iyi gelir."
Hemen konuşanlari duydugumda odama koşar adimlarla uçtum.
Odama girip kapiyi kapadim.Bu çocuk kim olabilir?Benim hatirlamam mi gerek?Hatirlamasam olmaz mi?
Ayberk.

Ani hatirliyo.

"Ayi beni yakalayamaz ki ayi "

"Asya!Buraya gel seni küçük yilan.Çabuk buraya gel."
Şimdiki an.

Noluyo bana böyle ."Ahh başim." ama bu çok kötü kafamin içinde sesler yankilaniyo.Ayi mi?Ayberk? Yoksa ben ona ...Hadi canim .Ama ne güzel demişim Ayi :) Zaten önüne gelene bagiriyor.
Ahhh başimm.
yavaş yavaş ilerleyerek duvarin kenarina sindim.Ama bu duvarlar

Ani hatirliyor.

"Birak beni seni piç kurusu.!Ayberk seni bulucak."

"Hahahha güldürme beni kiçimin Ayberki. :D"
Şimdiki an.

"Ahh başimmm.!Adaaaa.!"
Noluyo bana böyle ."Yardim edin.!"
Kapinin açilmasiyla onu görmem bir oldu.

Ayberk:"Asya.!İyi misin?" diyerek yanima yaklaşti .Hayir hayir yaklaşma sen yaklaşinca daha kötü oluyorum.

BÜYÜK SÖZ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin