Epilog

785 32 17
                                    

Thomas se ještě ten večer rozhodl dopis přečíst před zraky všech přítomných.

Ahoj kamarádi

Předem vám všem říkám, že určitě dopisy psát neumím, protože ho přepisuju už po několikáté. Každopádně, abych se dostala věci a neplácala paté přes deváté jako Minho, promiň Minho.

Pokud to čtěte, dopadlo to, tak jak to dopadlo. Ano vím, že jsem tímhle ublížila spoustu lidem, ale nedokážu žít s tím ,že mám v srdci díru. Tohle už jsem ale říkala.

Budete mi všichni neskutečně moc chybět a věřte mi, že mám teďka slzy v očích. Láska je krásná věc, jak by řeklo spoustu lidí. Ale je v ní i spoustu negativních věcí, například bolest.

Bolest a strach, že se vaším blízkým něco stalo, nedokážu s tím už dále žít. Proto doufám ,že mě chápete.

Prosím postarejte se za mě o Chucka, a před říkám promiň Chucku. Nenašla jsem tvé rodiče a ani ty další ti nepřivedla zpátky. Ano vím, jsem příšerná matka. Ale věř mi, že to jednou pochopíš, prcku.

Minho, omlouvám se ,že jsem neměla více času. Teprve jsem tě zase viděla a pak zase ztratila, omlouvám se.

Jorgi, Vinci, Bren, Arisi, Harriet a Sonyo. Neměla jsem tolik času vás poznat, ale věřte mi, že jsem si za tu krátkou dobu k vám vybudovala vztah a jsem ráda, že jsem vás poznala. Mrzí mě, že jsme na sebe neměli více času. Omlouvám se.

Pánvičko, tvoje jídlo mi vždycky strašně chutnalo, hlavně špagety. Vzpomínáš? Mrzí mě, že už mi je nikdy neuděláš a ty neuvidíš můj šťastný obličej. Omlouvám se.

Gally, byla jsem na tebe dost hnusná. Jak v Labyrintu, tak potom. Ale sám dobře víš, že sis to zasloužil. Chci jen abys věděl ,že jsem ti odpustila, omlouvám se.

Tereso, byla jsi moje nejlepší kamarádka a mrzí mě co jsi nám udělala, ale taky už jsem ti odpustila. Neměla jsem čas ti to říct, omlouvám se.

A Thomasi, jsi ten nejlepší bráška jakého jsem mohla mít. Děkuju ti za všechno a děkuju za tebe, vím jak se teď cítíš, ale bude líp, neboj. Omlouvám se.

Nezmínila jsem se o Newtovi, Newt je mrtvý a jeho smrt je také příčina té mé, ale i tak mu napíšu vzkaz pro něj, i když si ho nikdy nepřečte.

Newte, víš co k tobě cítím a víš jak moc pro mě znamenáš. Už v Labyrintu jsem věděla, že jsi ten, kdo mě dělá šťastnou. Vždycky si to byl ty. Miluju tě a omlouvám se, že jsem to nestihla včas.

Děkuju všem za všechno, děkuju že jste byli moji přátelé. Doufám, že už jste někde na krásném místě daleko před ZLOSINem, kde vás už nenajdou.

Postarejte se o sobě navzájem, všichni si zasloužíte být šťastní.

Sbohem kamarádi

Tess

Všem se během dopisu nahrnuli slzy do očí, všem jim chyběla. Její dopis byl důkaz toho, že jí na nich určitě moc záleželo.

Všichni začali tleskat, i ti co Tess neznali. Dopis byl dojemný pro všechny a bylo i vidět, že myslela na všechny.

Thomas ještě toho dne vyril na kámen jméno Teresy a Tess, vedle něj hned Minho vyril jméno Newta.

Teď už byli na bezpečném místě kde je ZLOSIN nikdy nenajde, dokázali to.

Porazili ZLOSIN.

𝓣𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭


lidi já vůbec nevím co říct....

psaní téhle kapitoly jsem strašně brečela a brečím i teď.... protože je úplný konec tohohle příběhu.

ani nevím jak moc vám mám poděkovat, za všechny komentáře a veškerou podporu od vás, jste zlatíčka.

tenhle příběh je na motivy mého nejvíc oblíbeného filmu, který už teď sice tolik nesleduju, ale vždy bude mít u mě v srdíčku speciální místo.

všechny vaše reakce a komentáře mi kouzlili úsměv na tváři, za což jsem ráda, protože jsem se s tímhle příběhem patlala dost dlouho.

ale nebuďte smutní, určitě se spolu ještě uvidíme u dalších příběhů, kterých napíšu ještě dost.

a co kdybych vám řekla, že připravuju ještě jeden příběh ohledně maze runner? bude tedy kratší, ale bude alespoň nějaký, takže pokud si počkáte tak vyjde.

hlavně čtěte ty konverzace co jsou na každém profilu, tam píšu důležité věci ohledně kapitol a příběhů.

tenhle příběh jsem si strašně moc zamilovala a strašně mě mrzí, že už končí 🥺 a omlouvám se za tak tragický konec, ale takovéhle konce já prostě píšu.

tessie a newtie jsou tam někde v nebíčku spolu 💒  newt a tess ~ navždy v našich srdcích 🤝

ještě jednou vám všem moc moc moc děkuju, jste úžasní! miluju vás! tak někdy zase ✌🏻

💗💗💗💗💗

never stop running | tmr ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat