הצד הטוב היחיד שיכולתי למצוא באותו רגע היה שרייז הסתלק מכאן, הצד הרע היה שיזור עדיין הייתה צמודה אל סטפן, הם עדיין רקדו והיא מאוד נהניתָ לגעת בגופו, מתחת לחולצתו.סטפן לא התנגד, הוא אפילו חייך כשחש את האצבעות שלה מטיילות על שרירי הבטן הקשים שלו, ובכלל כשהיא העלתה את ידה וליטפה את חזהו, גניחות נפלטו מפיו, הוא לא יכל לעצור בעדם, יזור הייתה מאוד קרובה אליו והם עדיין זזו בקצב השיר שהתנגן ברקע, בזמן שהיא נישקה את צווארו. סטפן אפילו לא שם לב לזה שנכנסתי, כנראה שהוא אפילו לא שם לב שנעלמתי משם במשך עשרים דקות. עיניו היו עצומות והוא התרכז בתנועות שיזור השקיעה על צווארו.
זה כאב, זה צרב, כמעט כמו הblue blood, (ואם מדברים על הדבר הדוחה הזה, אני צריכה אחד כזה דחוף.) בליי הלך אחריי לברמן, הוא ביקש ממנו את המשקה החריף ונתן לי אותו. לגמתי כמה לגימות וכבר התחלתי להרגיש יותר טוב.
בנות חמודות -ביניהם ערפדים זאבים ורוחות- לא הפסיקו לגשת לבליי ולהתחנן בפניו לרקוד איתן. דחפתי את בליי קדימה. כשהוא הסתובב חייכתי חיוך שטני וסימנתי לו ללכת איתן ולהינות. בליי הסתובב והלך משם, כשלכל אחת מזרועותיו צמודה בחורה אחרת.
גריי היה מאחוריי, גבי הופנה אליו ועדיין יכולתי להרגיש שהוא נועץ בי מבטים. הסתכלתי על רחבת הריקודים, על המפלצות הרוקדות ומשתוללות שם.
"אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול," לחש גריי. "את ורייז, הייתם באמצע הרחבה, רוקדים, מתנשקים ומשתגעים, כל שבוע אותו סיפור." חיוך מר הופיע על פניו. הסתובבתי כדי להביט בו, "את זאת שזרקת אותו, אה? לא הוא. אני מצטער, חשבתי שהוא זה שנטש אותך."
לבשתי מבט תמים, "ואם הוא היה זה שנטש אותי, המילים שלך לא היו פוגעות?"
גריי צחק והביט ישר לתוך עיניי, "את רייבן, רייבן צֶפֶש. את בחיים לא נפגעת, אני אהיה מופתע לראות דבר אחד שיפגע בך. זה מגוחך לחשוב שערפד אחד הצליח לעשות את זה."
"כנראה..." מלמלתי, לוגמת עוד לגימה גדולה מהכוס. (לא משנה כמה פעמים אני אשתה את זה, זה עדיין יהיה דוחה.)
"אז מה הוא עשה?" גריי הזדקף. "אני מכיר אותך, ואני יכול לומר מה את מרגישה כשאני מסתכל על הפנים שלך, כמו למשל שכרגע את מקנא בצעצוע החדש של יזור." חיוכו התרחב כשעיניי נפערו לפתע. "את ורייז הייתם מאוהבים בטירוף, אז מה קרה פתאום?". לא עניתי, הזזתי את הכוס הריקה שבידי על השולחן, מנסה לחשוב על דבר אחר מאשר החבר לשעבר שלי או סטפן ויזור הכל כך צמודים עכשיו. " הוא לא בגד בך, הייתי יודע את זה." ידו הונחה על ידי ומנעה ממני להמשיך להניע את הכוס. הרמתי את עיניי והבטתי בו, משכתי את ידי במהירות.
"האידיוט הזה רצה פעילות מינית, אך ורק פעילות מינית, והוא לא יקבל את זה ממני." ראשי היה מסוחרר קצת, אולי בגלל הblue blood, עדיין יכולתי לשלוט בזה, זה לא היה כזה גרוע. אבל כשהבטתי שוב ברחבת הריקודים עיניי נדלקו בירוק זוהר. (אני כל כך שונאת אותה.)
YOU ARE READING
a vampires revenge
Vampireרייבן, ערפדית שחייה בגהינים וביתו של דרקולה, פוגשת את בן התמותה היחיד עם יכולות יוצאות הדופן בעולם האנושי. ג'ון, החיי לבדו מהרגע שאביו ואימו נפטרו כשהיה תינוק, פוגש ערפדית שמטלטלת את כל עולמו. לוק, אסיר שניסה לרצוח את הלורד דרקולה ויושב בכלא, זומם א...