Imi e dor de acele clipe !
Pentru mine si trecutul meu unele momente sunt regretate , dar timpul nu il putem d-a inapoi .
Orcat mi-as dor sa dau timpul inapoi imi e dor de acele clipe , de acele emotii nemaintalnite , de persoana ce m-a invatat sa iubesc , de tot ce eram noi . Imi e dor de baiatul ce ma facea sa visez departe , caruia-i spuneam orce si cu el ma intelegeam cel mai bine .
Asa cum stia el mai bine m-a invatat ce e bine intr-un anturaj . De la el am invatat cum gandesc baietii. Invatam ce e bine pentru mine cat si pentru noi aceel cuplu plin de emotii si surprize.
Am realizat ca ne completam unul pe celalalt , ne intelegeam din priviri.
Lucrurile invatate de la el m-au ajutat in viata mult . A stiut sa imi explice orce , daca pe moment nu avea raspuns cauta si tot imi raspundea .
Era aceea persoana care se facra placuta ,caruia-i doreai tot binele ,chiar daca nu eram un cuplu de la inceput tot universul meu ii apartinea din prima clipa .
Nu stiu cum am fost vazuta de la inceput ,dar stiu sigur ca el isi v-a regasi alunarea la mine in brate mereu .
Era dragut cand imi spunea orce , intodeauna cand avea o problema sau o nelamurire la ceva ma intreba ce as-i face eu in locul lui .. Pentru el conta foarte mult parerea mea . Mereu isi gasea refugiul la mine in brate ,avea ceea mai mare incredere in mine !
*