Yeni Kötüler

495 33 4
                                    

Kahramanlar Plan yapmaya başlamıştı .
2 hafta sonra verilere  göre Sasami'nin hapsedildiği yeri bulmuşlar hemen ardından yola çıkmaya kalktılar .
___________________
(2 hafta önce )

Shigaraki : yeni bir takım düzenlemeliyim .

Kuragiri : 2 gün önce verilere 2 kişi girdi .

Shigaraki : onları bana getir .

Kuragiri : hemen
_____________________
Neredeyse 2 gün sonra Kuragiri iki kişiyi getirmişti .
__________________
Kız : merhaba ben Toga

Erkek : Dabi .

Shigaraki : sizi takımıma almak istiyorum . Bu kızı bir canavara dönüştürücem ve 1. Kahramanı yenicem . Bu kızı bulmaya gelebilirler bu yüzden siz de onları engellememde bana yardım edeceksiniz .

Toga : işin içinde kan varsa bana  uyar .

Dabi : kötülük olsun yeter .

Shigaraki : o zaman planı size anlatıyorum .
__________________
(2 hafta sonra )
Kahramanlar Sasami'nin yerini bulmuştu . Bakugou yardım için gelmek istedi ama kabul etmediler sonra tüm sınıf o bizim arkadaşımız bizde gelicez diye isyan çıkarınca kabuk etmek zorunda kaldılar .
Akşam saat 11:30 suları Shigaraki'nin Sasami'yi sakladığı yere geldiler . Kolayca içeri girmişlerdi bu kafar kolay olmasını beklemiyorlardı kesin bi bokluk vardı .
_________________
Binanın içinden bi kızın gülme sesleri duyuldu . Herkes kim olduğunu çözmeye çalışıyordu . Önlerine birden Dabi çıktı .
"Merhaba birini mi arıyorsunuz ? "

2. Kahraman Endavour : Oğlum .
___________________
Herkes şaşırmıştı kötü kahraman 2. Kahramanın oğluydu . Todoroki siz ilerleyin onu ben hallederim diyerek arkada kaldı . Erkek kardeşler karşı karşıyaydı .
"Sasami nerde hemen söyle "

"Üzgünüm ama söyleyemem nasıl olsa yakında artık Sasami olmıycak "

" şerefsiz "
_________________
Todoroki Buz özgünlüğünü kullanarak onu dondurmaya çalıştı . Dabi buzları eritti
( Dabi'nin özgünlüğü mavi ateş )
Todoroki onu buz kullanarak yenemezsi ateşe ateşle karşılık vermek zorundaydı Todoroki Dabi'ye saldırmaya çalıştı . Dabi ani bir manevrayla döndü ve Todoroki'nin ensesinden tutup fırlattı .

"Daha çok körpesin küçük kardeşim "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Daha çok körpesin küçük kardeşim "

" seniii ! "
Todoroki sinirlendi ve yendien Dabi'nin üzerine koşmaya başladı Dabi yeniden ani bir manevra yaptı ama Todoroki bunu yapmasını bekliyordu elini tam Dabi'nin döndüğünde suratına gelecek şekilde ayarlamıştı . Ateş özgünlüğünü kullanarak Dabi'nin suratını yaktı . Ardından
"Daha çok körpesin abi " dedi .
İkisi savaşmaya devam etti .
____________________
O sırada kahramanlar ve diğer öğrenciler Sasami'yi arıyordu . Karşılarına yaratıklardan bi kaç tanesi çıktı işleri daha da zorlaşacaktı . Endavour yaratıkları kendisinin halledeceğini kızı bulamalarını söyledi .
__________________
Diğerleri Sasami'yi aramaya devam etti .
Yeniden karşılarına daha büyük yaratıklar çıktı . Mina , Kaminari , Yaoyorozu ve kirişhima orda kalıp onları halledeceklerini söyledi yavaş yavaş ayrılıyorlardı kötü kahramanların istediği de tam olarak buydu .
Az ilerde karşılarına Toga çıktı . Haykırarak
"Merhaba . "

Midoriya: bu kız delirmiş gibi .

Uraraka : biz ikimiz burada kalıp onu halledelim diğerleri Sasami'yi bulsunlar .
_____________________
Midoriya Toga'nın üstüne koştu Toga bunu fırsat bildi ve Midoriya'nın yanağını kesti .

Uraraka :  MİDORİYAA
____________________
Artık iki tane Midoriya vardı .
( toga'nın özgünlüğü kanını aldığı kişinin kılığına bürünüyor . )
Sonra 2. Midoriya 1. Midoriya'nın üstüne atladı Uraraka kavga dan sonra ikisini karıştırdı .
___________________
"Uraraka ona saldır "

" hayır ben gerçek Midoriya'yım o sahte olan ."

Uraraka kimin gerçek kimin sahte olduğunu anlayamadı . Fakat bi karar vermeliydi içinden gelen sesi dinledi ve sol tarafta duran Midoriya'ya saldırdı . Yer çekimini 0 yaptı ve havaya kaldırdıktan sonra onu yere fırlattı . Toga eski haline geri döndü .
Yerde yaralanmış bir şekilde :

"N-nerden a-anladın ? "

Uraraka : bu kadar salak olamazsın gerçek Midoriya'nın yanağında kesik vardı ama senin yoktu .
____________________
Midoriya Toga'yı bayılttı ve diğerlerine yetişmeye çalıştılar.
____________________
Diğerleri çoktan ilerlemişti .

Bakugou : SASAMİ orda yürüyün .

Ama gördüklerinde şok geçirdiler resmen
Sasami'yi bi cam gibi ağzına kadar su biryere kapatmışlardı vücuduna borular ve küçük hortumlar bağlıydı . Su dolu cam kafesin içinde süzülüyordu .
_____________________
Bakugou : ona ne yapmışlar ?

All Might: bu çok adice .

Bakugou  su dolu cam kafese doğru ilerlerken birden kafesin arkasından Shigaraki belirdi .
"Bende sizi bekliyordum "

Bakugou : SASAMİ'Yİ RAHAT BIRAK OROSPU ÇOCUĞU !!!

Shigaraki: bana uyar . Ama önce beni yenip kafesin anahtarını almalısınız .
Shigaraki bu cümleyi söledikten sonra Sasami'ye bağlı borulardan birine bir sıvı enjekte etti .
"Ve bunu yapmanız için sadece 2 saatiniz var . Aksi taktirde Sasami'nin hafızası silinecek ve o size saldıran canavarlardan birine dönüşecek . "

" ŞEREFSİİİZZZ "

_____________
Bölüm sonu
_________________
Umarım beğenmişsinizdir oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕👋🏻🙆🏻‍♀️

Sasami'nin kahramanlık yolu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin