Een jaartje verder

42 2 0
                                    

We zijn al een jaartje verder. ik heb mijn diploma gehaald en kawthar ook. Ben er zo blij mee, maar wat ik jammer vind is dat ik en kawthar niet de zelfde opleiding gaan doen zij gaat zorg volgen en ik business maar dat is geen probleem, want we blijven contact hebben en we wonen toch dichtbij elkaar dus we kunnen altijd nog afspreken. Het is nu zomervakantie echt heerlijk weer we zijn op vakantie naar marokko. Wat niet fris is is dat geur, gaat de koning nog iets doen aan dit land ofso?? uff gatverr! echt een stinkland! ik zat filmpje te kijken op mijn telefoon en ik hoorde m'n moeder schreeuwen " ikram kom je mee naar markt?" " nee mama ik blijf alleen met tante fatima hier thuis" ik hoorde de deur dicht gaan en ik dacht yesssss eindelijk geen discussie en geen geschreeuw, hahah nu moet ik voortaan tante fatima bij betrekken zodat ze het gaat goedkeuren zonder geschreeuw of discussie. 2 weken zijn voorbij we zijn nu in nederland. wjww over 3 dagen ga ik weer naar school om mijn opleiding te volgen hahahaha yess ben zo blij.  3 dagen zijn voorbij ik ging naar school met de bus. Ewa ik kwam zo binnen en wat ik zie weyow weyow weyow mijn mond stond gelijk open, iedereen keek me aan wollah was echt fdiha (schande) hahahha maarjah, mohim toen ik binnen kwam ik stond als een standbeeld, zo versteld.

Alles flitste voor me. (Marokkaans, liefde, drama)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu