Régi idők

111 8 5
                                    


11:00-van
Csörög a telefonom
~Szia Isa! Izadóra tanárnő vagyok a gimiből! Szólal meg boldog könnyedséggel a hang.
~Jó napot kívánok tanárnő! Az osztálytalálkozó miatt hívott? Levélben már megkaptuk az értesítés róla.
~Igen amiatt hívlak, szombaton 13:30-kor lesz a strada giorno sarkán lévő vendéglő udvarán.
~Rendben köszönöm tanárnő, ott leszek! Viszonttallásra!
~Viszonttallásra Isabella! Ezzel le is raktuk a telefont.
Ma péntek van, szóval holnap fél kettőkor a vendéglőben.
Egyenlőre kiválasztom mit veszek fel, nem kellene kihívó ruhának lennie....Gondolkodtam el, de a legkisebb gondom most a ruha kiválasztása, ugyan is ott vannak még a többiek is, akikkel ugyan jóban voltam, de a gimi óta azért eltelt két év, és Ő is ott lesz, Damiano, igen volt egy gimis szerelmem, sok fiúval kavartam gimi alatt, de ő valahogy kitartóbb volt flörtölni sem flörtöltünk, inkább...jó barátok voltunk, ő volt a legjobb barátom, és hiszek a fiú-lány barátság an, de belezúgtam túlságosan is. Azóta nem nagyon beszéltünk, sőt szinte semennyire. Inkább Thomassal tartottam a kapcsolatot, Damiano második legjobb barátjával utánnam.

Sziasztok, még új vagyok az írásban, inkább olvasni olvastam wattpadon. Kérlek ne haragudjatok, ha rövid lett legközelebb hosszabb lesz, ma még lehet lesz rész. Kérlek írjátok commentbe véleményt. És, ha tetszett>⭐

Rég LáttalakWhere stories live. Discover now