*26 Skyrius*

820 60 5
                                    

*Po 2 savaičių, kai Tes yra paleista iš ligoninės

- Ar tau viskas bus gerai?,- paklausiau Harry jį apkabindama.

- Taip. Aš pasiilgsiu tavęs.

- Aš taip pat... Kaip gaila, kad tau reikia išvažiuoti į turą...

- Man taip pat, bet neturiu kito pasirinkimo.,- jis suspaudė mene dar labiau ir atsitraukė.

- žinau... Myliu.

- Aš irgi,- paasilenkė ir švelniai pabučiavo,- Man jau reikia eiti. Susiskambinsim,- ir po sekundės jis dingo minioje.

Grįžau prie automobilio ir atrakinau jį. Jau norėjau į lipti, bet prie manęs priėjo kažkos vaikinas.

- Laba diena. Ar jūs Tesa Miller? Harry Styles mergina?

- Na taip, o kas teiraujasi?

- Aš Dylan. Aš dirbu ,,mados pasaulyje" ir męs norėtumėme jums pasiūlyti modelio darbą.

Aš apstulbau. Aš!? Modelis!?

- Am... Nežinau.

- Na pagalvokite ir nusprendusi paskambinkite,- padavė savo vizitinę.

- Aha. Gerai...

- Viso gero panele.

- Ate,- vis dar stovėjau apstulbusi.

Įlipau į mašiną ir užvedusi variklį pajudėjau link namų. Grįžusi namo numečiau visus tuos daiktus ir sudribau į sofą. Tikiuosi Harry viskas bus gerai... O jei jis kelionėje sutiks ką nors kitą? Gražesnę... Protingesnę... Talentingesnę...? Ir pamirš mane? Ne. Jis manęs nepamirštų ar pamirštų...? Mano mintis nutraukė beldimas į duris. Ugh! Tingiai atsistojau ir nupėdinau link durtų. Atidariau jas, bet ten nieko nebuvo tik didelė puokštė gėlių ir visokie minkšti žaisliukai bei širdelės formos šokolado dėžutė su šalia pakabintais balionais. Awww... Viską vargais negalais nutempiau iki svėtainės. Paėmiau etiketę ir ją perskaičiau:

" Atleisk, kad negaliu būti šią įpatingą dieną su tavimi, bet mano širdis ir siela visada bus pas tave saugi. Su 1 mėnesio sukaktuvėmis ir artėjančia valentino diena. Su meile, tavo ir tik tavo Harry ."

Ak! Taip! Taigi šiandien mūsų sukaktuvės! Kaip aš galėjau pamiršti! Man net širdis apsalo perskaičius. Jis pats geriausias... Pamerkiau gėles ir nunešiau visus likusius daigtus į svečių kambarį. Viską ten sudėliojau ir nuėjau į dušą. Nusipraususi įlipau į lovą ir pasiėmusi telefoną surinkau Harry numerį.

- Labas!,- jis suriko į ragelį.

- Labas mielasis.

- Patiko dovana?

- Taip. Labai! Aš tave taip myliu! Tu net neįsivaizduoji! Tu pats geriausias!

- Tikrai ne aš. Tai tu šauniausia mergina kokios kada nors kas nors galėtų paprašyti.

- Awww... Harry dar turiu apie kai ką su tavimi pasikalbėti...

- Sakyk.

- Na... Man pasiūlė dirbti modeliu!

- Tai šaunu! Aš labai džiaugiuosi už tave, meile.

- Aš taip pat. Bet dar svarstau ar priimti pasiūlymą ar ne...

- Daryk kaip tau geriau. Jei nori priimk, nes kitos progos gali netūrėti.

- Gerai. Man jau laikas eiti... Myliu, bučiuoju, ate.

- Aš irgi myliu, bučiuoju, ate.

Tada mūsų pokalbis ir pasibaigė. O aš su šypsena veide užmigau saldžiu ir ramiu miegu.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now