3

15 0 0
                                    

3. Bölüm

Yorma kendini. Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler, seninle gelsin

İskelenin ucunda otururken biten viski şişesiyle, boran geldi. Boranda en sevdiğim şeydir nerde ne zaman konuşacağını bilir. Hiç bir şey demedi, beni almaya geldiğinde. Tuttu kolumdan hadi dedi sadece gidiyoruz.

Karşılık vermedim, veremedim.

ayağa kalktım bünyem sağlamdır içki konusunda ama bugün kafam dolu olduğundan sanki 2 katını içmişim gibi hissediyorum. Koluma girdi boran sentelendim biraz arabasına doğru yürümeye başladık.

Dinlemeyi bilene, Sessizlik o kadar şey anlatırdı ki..

Boran arabanın kapısını açtı, içine oturup boranın kemerimi bağlamasına izin verdim. Boran da sürücü koltuğuna geçti, kemerini bağlayıp evime doğru devam ettik. Boran daha fazla dayanamadı bozdu sessizliği :

- Bana anlatabilirsin

- Çözümü olmayan bir konu kelimelere dökmeye gerek yok.

Bana baktı bir süre, tekrar önüne döndü. Evine daha vardı arabanın içi baya bi sıcaktı. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken boranın sesini duydum ama umursamadım sadece güldüm. 'Belki çözüm vardır?'

Bi anda havalandığımı hissettim,yavaşça gözümü açtığımda boranın beni kucağına aldığını anladım. Kucağından kalkmaya çalıştığımda daha sıkı tuttu, başım felaket dönüyor.

- Sana yardım etmeme izin ver Tamay.

Bana sinirlendiği zaman tamay derdi boran, 2. İsmimi kolay kolay kullanmazdım. Evin giriş kapısında şifreyi girip asansöre bindi. Borana dönüp:

- Teşekkür ederim. Dedim bana bakıp güldü.

- Her zaman götünü toplarım canım sorun yok.

Güldüm ama fena halde başım dönüyor ve midem bulanıyor. Asansör evin kapısına geldiğinde beni bıraktı boran ama belimden tuttu, çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtı.

İçeri geçtiğimizde beni hemen banyoya götürdü. Lavabonun önüne geldi suyu açıp avcunun içinde ki suyu yüzüme vurdu. Bir kez daha..

Soğuk su iyi gelmişti, boran beni odama götürmek için koluma girmişti ama izin vermeyip kendim gidebileceğimi söyledim. Odama geldiğimde yatağın üzerine çıkıp, üstünde bağdaş kurdum. Boran içeri girmemişti odamın kapısından bana bakıyordu.

- İyi sen ben gidiyim ?

- Beni nasıl buldun ? dedim.

Tebessüm edip yanıma geldi yatağa oturup yüzünü bana döndü.

- Bak derin seni ne kadar sevdiğimi bilirsin...

Onaylar şekilde kafamı salladım.

- ....ben senin yanında pek olgun davranmamam bu aptal olduğum anlamına gelmez. Beni kendinden uzaklaştırdığını ve güven sorunu olduğunu biliyorum. Her sene bugün yas tuttuğunu da biliyorum. Seni yalnız bırakacağımı düşünmen aptallık olur. Takip ettim seni.

- Madem her şeyin farkındasın neden hala yanımdasın?

Bu soruyu cidden merak ediyordum boran iyi biriydi ama benimle arkadaşlık kurmak onu sıkıyordu bunu biliyodum, yada düşünüyorum.

- Yapmacık olmaman, sebeplerden sadece bir tanesi. bazen kırsanda beni en azından doğruları söylüyorsun, yeri geldiğinde 40 yaşındaki biri gibi davransan bile yinede seni seviyorum .

● BOŞLUK ○Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin