MİSKU AMBER

466 39 9
                                    

Gözlerimi ışıktan alamıyorum sanki.
Aslında  tam bir ışıkta değil , ama ne kadar da güzel aydınlatıyor heryeri.

Koskocam kutuya benzer bir ev var , zeminleri bembeyaz.Tertemiz , saf biryer. Bir ses geliyor kulaklarıma doğru bağırıyor " BEYTULLAH "  diye.Neredeyim ben böyle diye soruyorum kendime. Ben neredeyim ?

O eve doğru ilerliyorum , ilerliyorum. Gittikçe daha çok büyüleniyorum.Nasılda güzel kokuyor böyle.Ben nasıl gelmiş olabilirimki bu candan yere.

Kokusunu içime çekiyorum ve evin içine girmek istiyorum. Fakat ne kadar kapıdan içeri girmek istesemde olmuyo , bir kuvvet sanki bana " ulaşabileceğin yer sadece buraya kadar fazlasını haketmen gerekiyor " diyor.

Kıyafetim aman tanrım kıyafetim nerede.Benim üzerimde en son kot pantolonum ve bluzüm vardı.Şimdiki bu kıyafetim bembeyaz , ipekten , mis gibi kokuyor.Başım ya başım o da ne ? Kafamda bembeyaz bir şal var.Bana ne olmuş böyle.

Şimdi hatırladım burası evet burası  müslümanların kutsal mekanı.Evet burası MEKKE.

Gezilmeye koyuldum. " kimse var mı ? " diye bağırıyorum. Ama hiçbir ses dahi yok. Sadece yüzüme doğru çarpan o enfes koku.

Bir zaman makinesinin içindeymişim gibi biranda başka bir yerde buldum kendimi.Burasıda sanırım MEDİNE olmalı.Evet burası medine.İşte şurda tam karşımdada yeşil kubbe var.Betülün söylediği kadarıyla burası peygamberleri olan HZ.MUHAMMED in mezarıymış.Tam bu kubbenin altında yatıyormuş.Üstelik yanında Hz.Ömer ve Hz.Ebubekir yatıyormuş.

Bir ses duyuluyor, aslında çok yakınımda fakat bir o kadar da uzağımdan gelen bir ses.

Kubbenin oraya doğru gittim.Hz.Muhammed in mezarının yanına gidicekken  Mekkedeki o kuvvet yine aynı şekilde " buraya girmen için henüz hazır değilsin " dercesine bana engel oluyor.

O koku yine burda var fakat burda çok fazla yakınımdan geliyor. Bir koku nasıl bu kadar güzel kokabilirki.

" alyaa kalk okula " diyen bir ses beni bu kokudan mahrum etti. " kime diyorum ben " diyip bunu sürdürdü ve ben uyandım.Ahh bu bir rüyamıymış.Nasılda güzel bir rüyaydı bu böyle.  O kokudan mahrum kaldığım için üzülürken yakınımdan hatta çokk yakınımdan yine o koku geliyordu.

Aman tanrım nasıl olurda bu koku buradada olur. Üzerimden geliyormuş inanamıyorum.

BEN MÜSLÜMANIM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin