Tek Askim

68 5 2
                                    

Bugun pazar.Onunla ilk bulusmamiz.Kafamda birsuru soru var.Ne giymeliyim,saclarimi nasil yapmaliyim,acaba nasil gorunuyor,beni aldatir mi,bu cocuk benim kaderim mi?Hani cok asigizya biz cok seviyoruz birbirimizi..Derdim buyuk..Binlerce nutuk dinledim herkes cok bilmis bir ben saf kalmisim gibi bu dunyada..Bak simdi yine sinirlendim.En iyisi evden cikmak.Bu ev beni cok bunaltiyor.

-Kizim dikkat et arkadaslarina selam soyle,kabanini giy bugun hava biraz soguk.

-offf anne bunaltmayin beni cocukmuyum ben,hadi cikiyorum gec gelirim.

Bulusmaya gittigimde Kuzey telefonla konusuyordu.İcime bir suphe dustu ne kadar supheciyim ALLAH im.

-Merhaba canim.

-Merhaba prenses hosgeldin.

-Hosbuldum nasilsin?

-Ben iyiyimde senin morelin bozuk gibi.

İlk bulusmanin verdigi heyecan butun vucudumu sarmisti.Kelimler agzimdan hizla dokuluyor fakat ne dedigimi bilmiyordum.Duyamiyorum bile sesimi.Nede guzel sesi var.Bakislari okyanus gibi derin.Durduramadim kendimi.

-Kiminle konusuyordun canim.

-Hic bir arkadasim aradi kiskandinmi yoksa.

-Hayir.

Agzimdan sadece hayir cikabildi.İcim icimi yiyor.Rabbim onami bakayim icimdeki cocuksu duygulari mi susturayim.

-Beni kiskanmana gerek yokki melegim ben seninim.Senden baskasini gormuyor su gozlerim.

Bu sozlerin ustunden tam bir ay gecti.Hergun bulustuk neredeyse.Okadar guzeldiki hersey.Bu sira bulusmaya gidemezdim annemde bir gariplik var bana soylemiyor ama farkindayim.Birkac kez basi dondu yorgunum deyip gecistirdi.Acaba benmi uzuyorum onu.Canim annem gecen gun ne kadarda kalbini kirdim.Ahh telefonum caliyor,canimin icimi ariyor yoksa.

-Alo nasilsin sevgilim,bugun gelceksin degilmi yanima?

-Uzgunum Kuzey evde kalmam lazim.

-Beni kircakmisin yoksa.

-Ama annem hasta cikamamki ona bisey olur diye korkuyorum basida donuyor.

-Migdeside bulaniyormu,belki bir kardesin olcaktir ha ne dersin.

O nasil boyle konusabilir dalgami geciyor aklinca.Ama o benim canimm gozlerinde kendimi kaybettigim okyanus gozlumm..

-Neden susuyorsun sevgilim kirdim mi seni yoksa ozur dilerim.

İste bu benim sevgilim.Beni sevmese kirmaktan korkarmi.

-Peki gelcem yanina ama cok az tamam mi benimde morelim duzelir.

-Seni seviyorum prenses sabirla bekliycem.

-Bende seni seviyorum.Gelecegim..

-Kimle konusuyorsun kizim disarimi cikiyorsun?

-Evet anne hemen gelirim.

-Sey kizim gitme nolur sen disari ciktiginda icim cok huzursuz oluyor.

-Anne ben hic disari cikmiyim ozaman eve hapset beni.Hava alcam biraz.

_Biraz hastayim tek birakma beni ev..

Duymadi bile neyse cani sagolsun insallah hemen gelir bugun icim cok skiliyor..

Kuzeye gittigimde beni bekliyordu.Hareketlerinden anladigim kadariyla biraz endiseliydi.Yanina gittim.Arkasindan boynuna atladim.Birden sicradi ve biliyomusunuz az kalsin beni azarliycakti zor tuttu kendini.

-Korkuttun beni canim boyle aniden gelinirmi.Seninle cok onemli bisey konusmam lazim.

-Ozur dilerim.Dinliyorum sevgilim.Biraz endiseli gordum seni.

ZEHR-İ ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin