5. Petrecere

19 1 0
                                    

Sambata...

M-am trezit am facut un dus lung dupa care am inceput sa ma pregatesc pentru petrecere asa incet... Fiind o petrecere normala, m-am gandit sa ma imbrac cu niste blugi negri,un tricou mai lung si mai largut pe care scrie cu negru "Cocain & Caviar" si o jacheta neagra.. Brusc m-am trezit cu Criss in camera.

- Unde mergi? întreaba Criss curioasa..

- La o petrecere..

- Cu cine?

- Cu colegi..

- Nu te cred.. Sigur mergi cu colegi?

- Da.. Îl sti pe Rares? Mnoh.. El vine sa ma i-a pe la 7..

- Okey..

Timpul a zburat, acum e 7.. Cineva a sunat la sonerie.. E Rares..

- Heii.. zice el dupa care ma imbratiseaza si ma pupa pe obraz..

- Heii..

- Esti gata?

- Da.. Imediat.. Stai.. Ma duc sa-mi i-au telefonul..

Brusc a aparut Criss ..

- Rares!? Heii..ce faci?

- Dupa sora ta... Tu?

- Prin casa..

- M-am intors! am intervenit eu... Criss vezi ca am plecat..

- Ok.. Pa... Distractie placuta.. Sa nu faceti prostii! :))

- Auzi ce zice sorata.. :)))

- Mda.. Asa ii ea..mai glumeata de fel..:))) deci unde mergem?

- Hai si vezi...

Am mers vreo juma de ora..si am ajuns in oras ..dar din cate am inteles mai avem putin de mers... Brusc ne-am oprit in fata unei cladiri.. Rares a sunat la sonerie..

Era zgomot.. Cred ca aicu se tine petrecerea... S-a deschis usa...

- Heii.. Ati venit! ne intampina un baiat dragut... El e inalt,slab,cu ochi albastrii si par saten.. Si are un zmbet superb..

- Amy.. Îi spun eu zambind..

- Sergiu.. îmi spune dupa care imi zambeste si el.. Deci tu esti Amy,de mult vreau sa te cunosc...

- Deci de tine era vorba...

- Vorba despre.?

- Rares mi-a zis ca un baiat vrea sa ma cunoasca si ca am sa il intalnesc la petrecere..

- Dap..eu sunt.. Sii.. Am auzit ca ai incercat ciocolata..si ca ti-o placut..

- Pai..de ce nu? :)) .. Nu serios.. Mi-o picat bine..

- Te cred.. Si mai vrei?

- Mda.. De ce nu.. Ai?

- Da.. Hai cu mine... a zis,dupa care m-a luat de mana si m-a dus dupa el.. Am ajuns intr-o camera... Eu m-am pus pe pat iar el a scos ditr-un sertar foita si ciocolata..si si-a scos pachetul de tigari din buzunar..

- Bere ai?

- Da..stai ca iti aduc acum..

In 2 minute s-a intors cu 6 beri..

- Ma gandeam ca aduci 2.. :)))

- Da pai.. Sa avem.. :)))

- Imi dai o tigara daca te roog?

- Da...

A facut cuiul...dupa care l-a aprins.. Am tras 5 fumuri pima data..am tras tare in piept si am tinut..amandoi am tras si am tot tras pana l-am terminat.. La final eram amandoi varza.. Eu nu stiam nici pe ce planeta eram.. Si vorbeam amandoi numai prosti... Radeam intruna..

- Mnoh.. Cum ii?

- Bine...

- Nu ti-e rau sau ceva..nu?

- Nu.. Dar mie somn..mai ai tigari?

- Da..

Mi-a dat o tigara... A scos una si pentru el..am fumat..am mai ras ca prosti..am terminat cumva si berea... Eram varza amandoi.. Cam toata noaptea am stat trezi.. Ne-am culcat pe la 7 dimineata.. Am dormit pana la 11... Cand m-am trezit nu mai era nimeni in pat.. Brusc a aparut Sergiu...era fara tricou... Are patratele awwww..

- Neata draguto!

- Neata!

- Cum esti?

- Varza.. :))) N-am dormit ... De cat vreo 4 ore.. Si am bagat si ciocolata...is varza...

- Mda.. Cred.. :))) Si eu is spart.. Tocmai am facut un dus..

- Am vazut.. :))) Oare mai ii cineva in casa?

- Nu stiu..vedem imediant cand coboram... Auzi..mie foame..comandam o pizza?

- Mda...

- Okey.. Ma imbrac si coboram jos...

........

My fucking life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum