Merhabalar. Bildiğiniz gibi bizler shifting yaparak gerçeklik değiştiriyoruz. Orada yeni bir hayatımız oluyor falan filan. Tabii oradan buraya eşyalar getirmeyi de istiyoruz. Ama tek sorun bunun imkansız olması. Ama tuhaf yaşanmış olaylarda var.
İlk olay bir yüzükle alakalı. Bir kız Hogwarst'a shifting yapıyor. Ve Tom Riddle'ın gençliği ile sevgili oluyor. Orada Tom ona bir yüzük veriyor. Yüzüğü verirken "Bu yüzük özel bir yüzük. Sen muggle dünyasında olsan bile bu yüzük seninle olacak.." vb. gibi birşey söylüyor. Tabii kız buraya döndüğünde yanında yüzük falan olmuyor. Bir süre sonra kuzenleri (Kuzenleri olmalı diye hatırlıyorum) onlara misafirliğe geliyorlar. Ve kuzeninin elinde Tom'un ona verdiği yüzüğün tıpatıp aynısı görüyor. Kuzenine nereden aldığımı soruyor. Kuzenide çarşıdan aldığını söylüyor. Kız kuzeninden yüzüğü istiyor ve kuzeni de veriyor. Kız Türk bu arada. Tiktok taki bir shifter. Maalesef hesabının adını unuttum. Uzun zaman olduğu için eksik veya birkaç şeyi yanlış aktarmış olabilirim. Şimdiden özür dilerim. Ama olay az çok böyle.
Diğeri olay ise aslında hepimizin yapabileceği birşey. Mektup göndermek. İstediğimiz gerçekliğe, istediğimiz kişiye mektup gönderince genelde mektubun ulaşıp ulaşamadığını öğrenmekmiçin bir belirti istiyoruz genelde. Yağmurun yağması, köpek havlaması vb. Ve eğer mektup ulaşırsa gerçekten bunları duyuyoruz ve görüyoruz. Yani bunlar tesadüfen olacak şeyler değil. Kısaca sanırım gerçeklikler birbiri ile bağlantılı olsa gerek.
Neyse eminim daha fazla olay vardır. Ancak şuan aklıma bu kadar geldi ki ne çoğu da anlatmıyor. Umarım birgün hepimiz böyle olaylar yaşarız. Hadi sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)