Част 5

211 7 0
                                    

Накара ме да си затворя очите. Направих няколко крачки и той ми каза да ги отворя. Той стоеше пред мен с голяма кутия с панделка. Чу се лай!!!

   -Дани това от....

Още не бях довършила изречението и капака на кутията падна и от нея изскочи малко кученце с панделка. Беше хъски.

   -Но.... Защо?!

   -Преди време някой ми спомена, че много искаш хъски и... Реших да те изненадам!!!

   -Ооо... Дани! Много ти благодаря!

   -За теб винаги! Обичам те!

   -И аз теб!-и го целунах.

Той пожела да ме изпрати до нас. Родителите ми ги нямаше така, че можеше да остане да спи вкъщи. Прибрахме се. Аз отидох да се преоблека и слязох при него. Той ме попита къде ще спи кученцето, как ще се казва. В този момент осъзнах, че трябва да се погрижа и за кученцето. Хванах Дани за ръка и бързо отидохме да купим къщичка на кученцето. Купих му розова, защото беше момиче. После отидохме до ветеринарната клиника, за да се погрижат за нея. Най-накрая се прибрахме. След като я сложих в къщичката, която беше в моята стая, сипах й вода и й сложих малко храна. С Дани си избрахме филм, изпуках пуканки и се сгуших в него. Когато филмът свърши, аз станах, изкъпах се и си легнах в стаята. След две минути чух вратата да се отваря и Дани влеза. Настани се до мен и ме прегърна. Заспах в прегрътките му. Събудих се. Беше събота и не бързах да стана. Обърнах се към Дани. Точно когато го погледнах, той отвори очи. Той ме погледна сънено, усмихна ми се и ме целуна. Станах, измих се и слязох в кухнята да правя закуска. Реших да направя палачинки. Това беше любимата ни закуска. Той слезе. Беше с леко рошава коса и беше без тениска. Усмихна ми се и като ме погледна с тези сини очи... Ох боже... Щях да се разтопя. Дойде зад мен, гушна ме и започна да ме целува по врата. След това започна и леко да ме хапе.

   -Оууу...Мирише ми много вкусно. А и съм много гладен!!!

   -След малко. Изчакай ме на масата.

Палачинките станаха готови. Сложих ги на масата, един голям буркан с Нутела и две чаши портокалов сок. Закусихме, разчистих и решихме да отидем на кино. Качих се в стаята си, за да се преоблека. Облякох си дънки и блуза. Слязох долу, а той още беше без тениска.

   -Хайде Дани! Качи се да се оправиш!!!

   -О Сара. Толкова си ми сладка като се ядосаш.-усмихна се и ме вдигна във въздуха. Метна ме на дивана и започна да ме целува. Долепи устни до мойте. Беше един от най-прекрасните моменти в живота ми. Избутах го и го изпратих горе. Най-накрая слезе и тръгнахме.

Моята любовна история!!!Where stories live. Discover now