Bana Ellerini Uzattılar

27 2 105
                                    

Ay battığı zaman,Güneş doğdu...o zamana kadar suyun altındaydım.Kendimi yeniden doğmuş gibi hissettim,ama gözlerim Güneş çıktığı an kapandı.

Sanki bir çiçek etrafımı sarmış gibi bir his vardı,ah...hayır,gerçekten bir çiçek beni sarmış.

Nilüfer çiçeği yüzeye doğru yükselmişti ve açtığı zaman içinden çıktım.

Çıktığım yer benim düştüğüm yerden farklıydı,acaba fark etmeden suyun içinde mi sürüklenmiştim?

Aklıma gelmişken suyun içindeyken bana seslenen bir ses vardı,ama sesi çok bulanık...bana ne dedi hatırlamıyorum.

Gölün üstü buz tutmuştu,kar yağıyordu.Sıcak değildi ama o günden sonraki sıcaklıktansa soğukta donmayı tercih ederim.

Nilüferin üstünden indim ve buz tutmuş göle ayak bastim.Çatlamadığı için şanslıyım.

Karaya çıktım ve tekrar ormanda yürümeye başladım.

Bu ormandan ne zaman kurtulucam?

Saatlerce yürüdüm ama aklımda bir soru daha vardı.

Gün ışığını bir daha ne zaman göreceğim?

Uzun zamandır görmüyor gibiyim,sadece suyun içindeyken bir kere Güneş'i gördüm.

Çıplak ayaklarım soğuktan kızarmıştı...sanırım soğuk yakmasını yaşıyorum,bu çok kötü.

Bir ev...en azından bir günlük kalabilecek bir yerim olsa...

Aniden durdum,gökyüzüne baktım, o güzel yıldızlara ve ona seslendim:

"Yazar,istediğin bu mu?Sadece kötü hikayeler yazıyorsun,başıma ne geldiyse senin yüzünden."

Cevap yok...

"Cevap vermeni de beklemiyordum gerçi..."

Başımı eğdim ve yürümeye devam ettim.

Sonunda bir ağacın dibine çöktüm.

Ayak sesleri duymaya başladım ve gittikçe yaklaştılar...

sonunda bana seslendi.

"Bu soğukta burda ne işin var? İstersen sana yardım edebilirim."

Ses biraz endişeli gelmişti,bu kişi nazik.Kafamı kaldırıp ona baktım ve şaşkındım çünkü o...

Kafamı kaldırıp ona baktım ve şaşkındım çünkü o

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şeytan?"

Onun boynuzları var...fakat gözleri kırmızı değil ve bir şeytana göre yüzü oldukça sevimli...

Bana nazikçe gülümsedi.

"Evet ben bir şeytanım,şeytanlar güvenilmez değil mi?"

When I Was About To Lose The Author Gave Me A Second Chance (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin