Telefon şuanda masamın önünde kapalı haldeydi.Açmaya cesaretim yoktu ve zaten polisler takibe almıştır.Laptopu dizlerime aldım ve bu teklonojiyi araştırmaya başladım.Arama sonuçlarında pek net bir sonuç yoktu ama ismini belirtmeyen bir şirketten hack cihazı çalındığı yazıyordu.Habere tıkladığımda error verdi.Haber kaldırılmıştı.Belli ki çok gizlemeye çalışmışlar.Tam o sırada televizyonda FLAŞ HABER ! sesini duydum televizyona yöneldim ve izledim.Evet sayın izleyiciler şuanda olay yerinden bildiriyorum yıllar önce projesine başlanan sürekli gizli tutulan devletinde büyük miktarda katkıda bulunduğu hack makinesi bugün 21:00 da çalındı.Polisler hırsızı buldu ama telefon ortalıkta yoktu bu da şehrin tehlikede olduğunu belirtiyor iyi akşamlar daha fazlasına girmeye yetkimiz yok.
Kalbimin tam ortasına bir öküz oturdu ama bir anlık özgüven patlamasıyla telefonu açtım ve cesaretimi çiğnedim.Telefon açıldı acayip hızlıydı ve hiç anlamadığım dilden opisyonlar vardı.İçimdeki şeytan kurcalamamı istermişçesine düğmelerden herhangi birine bastım hoop tüm yakındaki televizyonlar kapandı.Tekrar bastığım da da açıldı.Sonra başka bir düğme salladım ve bu sefer kaloriferler ve sobalar çalışmadı.Bu çok hoşuma gitmişti cidden.Kapıdan dışarı çıktım, etrafa bakındıktan sonra yürümeye başladım.Telefonu elime aldım ve telefondaki deliğe kulaklığımı taktım ama hobaa etraftaki en yakın kişinin telefon konuşmaları kulaklarımdaydı.Evet bu gerçekti.İnanılmaz bir teknolojiydi bu ama bende emin ellerde diyerekten ilerlemeye devam ettim.Bu sefer radyoyu açıyım dedim ama hobaa bu başbakanın sesiydi eminim hemde çok eminim.
Allah kahretsin sizin gibi adamlara, kahretsin !!! Nasıl çalınır o makine !!! Neredeyse tüm servetimi verdim lan ! Sesi geldi ve kesildi. Bu sefer kırmızı düğmeye bastım ve tüm elektrikler kesildi..Bir tek telefondan ışık geliyordu.Korktum açıkçası sonra tekrar bastım düğmeye ve elektrikler geldi.
2 hafta sonra...
Artık telefonun özelliklerini öğrenmeye başladım.Ve Hack kursuna yazıldım.Tüm dünya bu telefonu ararken tüm Hack ekiplerini bastı ve arama yaptı..Elbette delil bulamadı.Kimse benden şüphelenemezdi.Ayrıca hiç sabıkam yoktu..Bir trafik cezası bile görmemiştim.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER
ActionAiden, erken yaşlarda uçak kazasıyla annesini kaybetmiş, babasını ise o kazadan sonra hiç görmemiştir.Durgun ve sıkıntılı bir hayat geçiren Aiden'in hayatı eline geçen bir hack telefonuyla değişir ve hayatı yavaş yavaş başına yıkılır.Telefonu tuttuğ...