unu Tatuajele

1.4K 70 3
                                    

Semnificatia unora dintre tatuaje :

Harry ( 54 de tatuaje -actual- ) :

1 Corabia : Ii aduce aminte de tara lui natala , Anglia !

2 Fluturele de noapte : Este activ si pe timpul noptii , exact ca artistul .

3 Colivia : Dorinta lui Harry de a avea mai multa libertate !

4 Feriga : Putere , rezistenta , pasiune .

5 Vrabii : Conform culturii egiptene , aceste pasari aduc mult noroc .

Zayn ( 41 de tatuaje - actual - ) :

1 Perrie : Dragostea lui adevarata !

2 Cartea de joc : Literele Z si M ii aduc mult noroc , iar Malik inseamna rege , de aceea si coroana !

3 Microfonul : Reprezinta dragostea lui pentru mizica .

4 Pistol revolver : Un semn al rebelitatii lui .

5 Zap! : Numele unei trupe secrete pe care baietii au format-o ! Zayna si Louis sunt la conducerea ei !

Louis ( 30 de tatuaje -actual - ) :

1 X si Zero : Reprezinta jocul pe care el , il juca , alaturi de colegii lui de trupa in timpul unui turneu deoarece se plictiseau !

2 Cescuta : Lui Louis ii place foarte mult ceaiul Yorkshire.

3 Cerbul + Inima : Cerbul reprezinta curaj si putere , iar inima e acolo ca sa o ascuti .

4 The Rogue : Echivalentul pentru salbatic . Asa se numea si trupa din care a facut parte in liceu .

5 Pasarea : Este specia de pasare preferata a lui Louis . Nu a planuit neaparata sa si-o tatueze . A fost ceva spontan !

Liam ( 8 tatuaje - actual - ) :

1 Sagetile : Reprezinta fie care membru al trupei intr-o singura directie ( One Direction ) !

2 Pana : Ii aduce aminte de bunica lui , care nu mai este in viata .

3 Hieroglifele egiptene : Asezate unele langa altele , reprezinta numele sau : L , I , A , M !

Niall ( 0 tatuaje - actual - ) :

Cantaretul nu vrea sa aiba nici un desen pe corp . A avut la un moment dat sa isi tatueze Made In Ireland pe posterior , insa tatuatorul a considerat ca pielea de pe fesele lui este prea moale pentru asa ceva . Acum Niall se bucura ca nu a facut asemenea gest traznit !

Facts about One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum