10. Kapitola- Zákaz

120 8 7
                                    

,,Ahoj!" Křikla Eliz do chodby, čímž způsobila křik paní Blackové.

,,ODPORNÉ STVŮRY! ZRÁDCI VLASTNÍ KRVE! HNUSNÁ PAKÁŽ!" Ječela paní Blacková z obrazu.

,,Sklapni už!" Okřikl ji Sirius.

,,Ty se neozývej! Jsi jen hnusný zrádce čisté a honosné krve rodiny Blacků! Zasloužíš si shořet v pekle!" Obrátila hněv na svého syna.

,,V tom případě se tam uvidíme." Procedil mezi zuby zahořkle a zatáhl těžké závěsy, aby svou matku umlčel.

,,Omlouvám se, neuvědomila jsem si, že tu je." Omlouvala se Elizabeth.

,,To nic." Odmávl to rukou Sirius a přišel nové hosty uvítat.

,,Taky vám přišly dopisy?" Zeptal se Tichošlápek, když objal blondýnku.

,,Ano." 

,,Doufám, že se dozvím víc, než je těžká škola a nadvláda Umbridgeové." 

,,Jacob se zmínil o něčem zajímavém, ale netýká se to tvých dcer." Přiznal Thom.

,,Tak, že by přeci jenom. Už si našel holku?" Ptal se zvědavě, když vedl manžele Callaghanovi do kuchyně, kde byla jeho manželka a Remus Lupin.

,,To nejspíš ne, nebo se o nikom nezmínil, ale Laura bude mít nejspíše kluka." Prozradila Eliz.

,,Aha, tak o tom už víme, Kristin se zmínila." Ušklíbl se.

,,Remusi, už to víš?" Ptal se Thom a objal se s kamarádem.

,,Že moje malá holčička už není tak malá? Bohužel ano." Přikývl Lupin.

,,Nevypadáš moc nadšeně." 

,,jasně, že nejsem nadšenej, právě jsem se dozvěděl, že moje jediná dcera a k tomu jediné dítě už je dost staré na to, aby se o sebe postaralo. Za chvíli začnu mít pocit, že mě nepotřebuje." 

,,Samozřejmě, že tě potřebuje. Vždycky tě bude potřebovat a bude k tobě vzhlížet." Položila mu Kate ruku na rameno.

,,Remusi, Kate má pravdu, potřebují nás, obzvláště v téhle době." Přidala se Elizis.

,,Tak jak se mají dvojčata?" Zeptal se Remus, aby změnil téma.

,,Mají se fajn, škola, jak už jste zmínili, je těžká a náročná, Brumbálova armáda je založena a měli už jednu schůzi, Umbridgeová je ve vedení, jsou v pořádku a drží při sobě." Odříkala Eliz.

,,Alespoň, že tak." 

,,Než přijdou ostatní na schůzi, já napíšu dopis holkám a Harrymu." Obrátil se Sirius ke skříni, ze které vytáhl pergamen s brkem.

Nazdárek vy tři.

Jestli se dřete se školou, nemusíte to přehánět, máte přirozený talent, tak si i odpočiňte občas.

Neprovokujte Umbridgeovou k nějakým vážným činům a zkuste zůstat v klidu, nenechte se vyprovokovat.

Nevím, kdy se vrátí Hagrid.

Já se mám dobře, všichni jsme v pořádku, tak to můžete říct i ostatním.

Jsem rád, že držíte při sobě, nehádejte se, potřebujete se navzájem, nezůstávejte sami.

Snad vám odpolední aktivita vydrží.

Lauře řekněte, že se k Remusovi doneslo o ní a Fredovi, ale nemusí se ničeho obávat, Kate s Eliz ho uklidnily do míry, kdy by z toho nešílel.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat