yanlış| jimin| pt 2

2.3K 32 0
                                    

pt 2

annem dolaylı olarak arkadaşlarımı kovaladı, bu da benim hiç arkadaşım olmamasına neden oldu. Hortum'un yarın beni okulda gördüğünde bana bir bakış bile atmayacağını biliyordum. Biliyordum, arkadaş edinme umudum yoktu, hepsi annem yüzünden.

topuklarının yere çarpma sesini duyabiliyordum ve gözlerimi sıkıca kapatırken ellerimi kullanarak kulaklarımı tuttum.

mesele şuydu, gerçekten çok iyi dinledim. her sesi alıp ne olduklarını tanımlayabilirim. ama tüm inilti ve inlemeleri duymak zorunda kalmamak için gerçekten yapamamamı diledim.

ama önlenemezdi.

Kapının bir kez daha kapandığını duydum ve annemin yatak odasında olduklarını anladım. şans eseri annemin karşısındaki odama koştum ve bu geceyi geçirmek için uyumaya karar verdim.

"oh bebeğim, seni o kadar çok becereceğim ki bir ay yürüyemeyeceksin."

Uyumaya çalışırken yatağımda ileri geri yuvarlandım ama boşuna. Bir sonraki duyduğum şey, odamın karşısındaki odadan gelen yüksek sesle inlemeler ve inlemelerdi. Birbirlerini bu kadar gürültülü ve sert siken ikisi dışında evin sessiz olmasından nefret ediyordum.

inilti ve homurdanmalar sakinleşmeye başladı, ki ben buna gerçekten çok sevindim. boğazım kurudu ve mutfağa gidip bir şeyler içmeye karar verdim.

Kapıyı yavaşça açarak oturma odasını yavaşça taradım ve ikisini de görmedim ve mutfağa doğru yürüdüm.

mutfağa girmek üzereyken, buzdolabının kapısının sıkıca kapandığını duydum ve orada annemin eve getirdiği adamı gördüm. buzdolabına yaslanmış, bir kutu kola yudumluyordu.

🖇️| bitch: jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin