Bizim Jeneriğimiz 1. Bölüm

575 20 12
                                    

Bu hikaye'ye arkadaşımın bana verdiği bir fikirle başladım🥺💕Umarım beğenirsiniz.......

(Hadisenin anlatımıyla)

Ay geç kalmıştım. Seda ben restorandayım diyeli 15 dakika oldu ben hala evden çıkamadım.

30 dakika sonra....

Hadise; Ay Seda geciktim çok özür dilerim evden çıkamadım bir türlü
Seda; Bir şey olmaz ben de telefonuma bakıyordum zaten sen gelmeden bir şey sipariş etmek istemedim
Hadise; Tamam canım sipariş veririz şimdi
Ay Seda da çok güzel olmuştu Leyla napıyordu acaba
Hadise; Ee Minik Leyla ne yapıyor?
Seda; Çok iyi hadise teyzesi evde babasıyla oturuyor

Hadise gülümser ve o an telefonu çalar*
Hadise konuşur ve telefonu kapatır*

Seda; Kim aradı Hadise?
Hadise; Ya dizi vardı ya hekimoğlu
Seda düşünür*
Seda; e-evet
Hadise; Onun jenerik müziğinin melodisini söylememi istiyorlar.
İçimden oyuncu kadrosunda kimler var acaba diye düşündüm ve Google'a hekimoğlu oyuncu kadrosu yazdım ve okumaya başladım o sıra da Seda seslendi
Seda; Biliyor musun orda benim arkadaşım Kaan oynayacak.
Hadise; Kaan Yıldırım mı?
Seda: Aa nerden bildin? Tanıyor musun Kaan'ı?
Hadise; Hayır ya şimdi Google'dan okudum.
Yakışıklı bir çocuğa benziyordu. Nasıl biriydi acaba?
Seda; Ee kabul edecek misin teklifi?
Hadise; Şu an bir şey demedim ama az sonra arayıp teklifi kabul edeceğim oyuncu kadrosu ilginç geldi.
Seda; Ayy senle Kaan'ı tanıştırayım mı çok iyi çocuk bir arkadaşın daha olur? Ne dersin?
Hadise; Olur, sevinirim.
Saatte bakmıştım saat geç olmuştu....
Hadise; Seda ben kalksam?
Seda; Tamam canım hadi iyi geceler
Hadise; İyi geceler
Kalkmıştım eve gidiyordum. Kaan yakışıklı bir çocuğa benziyordu Seda nerden tanıyordu acaba. Tanıştıracaktı bizi. Umarım iyi bir arkadaşım daha olur.

2 hafta sonra......

Bugün Seda beni Kaan'la tanıştıracaktı nasıl biriydi acaba? Neyse hemen evden çıkayım.
Seda;Hoş geldin Hadise....
Hadise; Hoş buldummm
Seda Kaan'a döner*
Seda;Kaan, hadise
Seda Hadise'ye döner*
Seda;Hadise, Kaan
Elini uzattı tokalaşmıştık.
Seda; Bak Kaan bu sizin jenerik müziğinizin melodisini çıkaran kadın.
Kaan: Çok memnun oldum Hadise
Hadise;Bende
Bir anda gözlerimiz kitlenmişti bence bunu Seda bile fark etmişti çünkü sırıtıyordu......
2 saat geçmişti, nasıl oldu anlayamamıştım... Kaan çok tatlı gülüyordu.....Kalkmam gerekiyordu.
Hadise; Ben kalkayım artık
Seda, Kaan; Peki olur
Hadise; İyi akşamlar
Seda, Kaan; İyi akşamlar
Aslında sadece Seda'ya sarılacaktım Kaan'lada tokalaşıp gidecektim ama sedaya sarıldıktan sonra bir anda Kaan bana sarıldı ve bir anda midemde kelebekler uçuşuyormuş gibi hissettim.
Artık eve gitmeliyim Hoşçakalın dedim ve hemen eve gittim.
(Kaan'nin anlatımıyla)
Eve gelmiştim ama aklım hadisedeydi gülüşü o kadar güzeldi ki aklımda kalmıştı......

Sarılınca Bir anda hadise kasılmıştı ama o da bana sımsıkı sarıldı. Bence o da benden hoşlanmıştı bakışlarından belliydi. Nasıl uyuyacaktım şimdi. Ayy mesaj mı atsaydım acaba. Yarın onun da yeni şarkısının klip çekimi başlıyordu. Onu sabah ben bırakmaya gidecektim evinin önünde duracaktım herhalde gelmem demezdi. Belki orda onunla konuşurdum.

(Hadisenin Anlatımıyla)
Uyuyamıyordum aklımda sürekli Kaan vardı ne yapıyordu acaba...
Uyumuştur kesin dedim içimden bu saatte uyanık değildir herhalde, mesaj da atamazdım artık saat çok geçti. Gerçi saat geç olmasa da atamazdım çünkü numarası yoktu bende saat 03.30'du ve hala uyuyamamıştım. Yarın klip çekimim için 07.00'de nasıl kalkacaktım acaba?

Sonunda sabah oldu....

Saat 6'idi ve evden çıkmıştım ama bir şey oldu Kaan evimin önündeydi ve gülümsüyordu..... Ve bana gel seni klip çekimin için mekana bırakayım dedi.....
Bu ne demek oluyordu, neden beni kendisi bırakmak istiyordu?

.............................................................

İlk bölümüm burda bitti umarım beğenmissinizdir.......🥰
İlk hikayem hayırlı olsun......🥺💕

Bizim JeneriğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin