kapitola 6

67 5 1
                                    

 Caroline ¨

Jakmile  jsem vstala , vzpomněla jsem si na včerejšek . Všechno co potřebuju je stát se Klausovi tak blízká že mi bude na tolik věřit a pustí mě na svobodu .

V kuchyni jsem potkala Klause . Dala jsem si všechno co Emily připravila. A bylo to fakt dobrý .

Až dojíš budu tě čekat v obýváku . Chceš mě poznat lépe ne ? řekne.

Jo, dala jsem ti druhou šanci .

Děkuju Caroline , nejsem takový vrah jak si myslíš . řekl . Dokonce jsem mu i na vteřinu uvěřila . Jakmile Klaus odešel začala jsem mluvit s Emily a dostaly jsme se k tomu čí recept byl na ty tousty co byly na snídani . Emily pověděla že je to recept její sestry ,která bohužel umřela na rakovinu . A co tvoji rodiče ? zeptala se . " Máma umřela na rakovinu a  táta umřel při autonehodě  , oba dva před pěti lety ". Emily si chtěla povídat dál ale já jsem cítila jak se mi derou slzy do očí . Nedokázala jsem mluvit o rodičích abych se nerozbrečela ,tak jsem se omluvila a opustila Emily . Šla jsem si sednout na schody daleko od Emily a brečela jsem .

Si zraněná lásko ? 

Zeptal se Klaus 

" ne " řekla jsem ale zlomil se mi hlas .

Ty pláčeš ?" zeptal se .

Jdi pryč Klausi nechci se o tom s tebou bavit ."

Lásko jsem už dost starý myslím že bych ti mohl pomoct.

" Fajn " řekla jsem " ale půjdem někam do soukromí " 

Po tom co jsem mu řekla začal mluvit o své rodině ale jedna věc mě zamrazila 

"Zabil jsem své rodiče ,nechtěl jsem ale neměl jsem na výběr oba dva se mě pokoušely přes sto let zabít "

Neměla jsem slov , i přes to že jsem ho nenáviděla jsem ho prostě obejmula , bylo mi ho líto 

"Taaaakže zatím jsem viděla jen část tohoto sídla , nechceš mi ukázat zbytek?"

pousmál se a vyšli jsem .......................prošli jsem skoro celý barák , až jsem narazili na obří prázdnou místnost .

"Tahle místnost je pro Bály . Zítra se bude jeden konat . Samozdřejmě můžeš zůstat v pokoji ale byl bych rád kdyby si šla jako můj doprovod .  Šla bys? "

Chvíli jsem přemýšlela ale přece to nemůže být tak špatné ale zkusím se vyvlíknout .

" Víš já nemám žádné šaty " 

" Stím si nedělej starosti , půjčím ti nějaké šaty mé sestry ty ti budou sedět ."



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kráska A Zvíře (Klaroline)Kde žijí příběhy. Začni objevovat