Trixi Parker
Ma reggel hamarabb ébredtem fel mint Seb, mert ma megy el erre a hétvégére. Fel keltem ovatosan, hogy Sebet ne keltsem fel, ezután le mentem a konyhába ahol reggelit csináltam Sebnek.
Egy adag gofrit és hozzá kakaó, amióta Sebel vagyok rá jöttem, hogy ő csak akkor iszik kávét ha munkába megy vagy nagyon fáradt. Tudtam, hogy ma is fáradt lesz de ha kakaót kap reggelire legalább jo kedvű lesz.
Amikor ezekel végeztem fel vittem Sebnek aki probált hozzá szokni a fényhez, nagy nehezen de sikerült neki. Mosolyogva ültem le mellé az ágyba amikor felém fordult és meglátta mi van a kezembe hirtelen fel ült és csillogo szemekel nézet rám. Pontosan ugy viselkedet most mint egy 5 éves gyerek akinek cukrot adtak.
Nevetve adtam az ölébe a tálcát.-Ez az enyém? - csillogot a szeme
-Igen - mondtam ki egyszerűen
Seb magához ölelt és egy puszit nyomot a hajamba.
-Imádlak - motyogta
Seb neki látot a reggelinek, miközben filmet néztünk.
Amikor végzett a reggelivel oda lépkedet a szekrényéhez.-Trixi segits mit vegyek feel! - nyávogot Seb mint egy kislány
Nevetve mentem mellé, hogy ki válaszam ő felségének a ruháit
Végül ez lett belőle.
Amikor meg láttam igy teljesen el ált a szavam, olyan tökéletes volt, hogy azt már fájt.-Fél ora és indulnom kell - szolalt meg egy idő után Seb
-Oh, oké - szomorodtam el
-Hé, hé - jött közelebb - csak a hétvégére megyek el! - nyugtatot
Nem vagyok olyan aki rá akaszkodik a pasijára de a feleségével megy el aki miatt korházba kerültem, ezért nagyon is van okom rá akaszkodni Sebre.
Fél óra mulva Seb az edző táskáját amibe a cucai vannak be tete a kocsijába azután mi is be száltunk. Elöször Seb haza vitt engem.
Amikor oda értünk Sebre néztem aki közelebb hajolt és száját rá tapsztota az enyémre. Nem vadul csokolt hanem érzelmesen, levegő hiány miatt el kellet válnunk.-Hétfön jövök vissza hozzád, hercegnőm - cirogata az arcomat
-Szeretlek - nyomtam egy puszit a szájára
-Én is szeretlek - adot egy puszit a homlokomra
Ki száltam az autobol, lassan lépkedtem a bejárati ajtohoz, mielőtt be mentem volna utoljára rá néztem Sebre aki mosolyogva nézet rám.
Én is rá mosolyogtam, intetem neki ezután már csak a kocsi el halado alakját láttam.Tudom hogy nem lett hosszu ez a rész de igérem a következő tartalmasabb lesz.
Seb haja:
Rövid legyen
Vagy
Hosszú?
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)
RomanceTrixi Parker vagyok, egy 28 éves. Átlagosnak mondom magam, de apám miatt nem lehetek az! Miért? Mert apámnak van egy nagy cégje ezért elég ismert vagyok. A "hírnevem" miatt nem tudtam nagyon barátokat szerezni de az egyetemen össze ismerkedtem Kate...