(Hadisenin anlatımıyla)
Kaan'ın kapımın önünde olması beni niyeyse mutlu etti beni mekana bırakmak istiyordu. Acaba neden kendisi bırakmak istiyordu.... Yoksa benden hoşlanmış mıydı? Olabilir miydi?
Tam o sıra gözüm dalmıştı ve kaanın sesiyle kafamı kaldırdım*
Kaan; istemezsen sorun değil gidebilirim Hadise
İlk defa bir aşk konusunda keyfimce davransam ne olurdu ki.....
Hadise; Tamam hadi gidelim, sen nereye gidiyorsun?
Kaan; Dizimin setine
Hadise; Anladım, oyuncu kadrosu ilginç geldi ve oyunculuğunu çok beğendim....
(Kaan'ın Anlatımıyla)
Oyunculuğumu beğenmiş, acaba hadise bir şeyi ima mı etmek istiyordu acaba benden hoşlanmış mıydı...
Kaan; Daha önce bir dizimi izledin mi ki?
Hadise; evet jenerik müziğinin melodisini söylediğim gün bir bölümünü izlemiştim çok beğendim oyunculuğunu
Kaan; Teşekkürler
Gülümserler*
Hadise; Evet geldik mekana hadi sende setine git geç kalma, tekrar teşekkürler
Kaan;Rica ederim ne demek(Hadisenin Anlatımıyla)
Ya Kaan çok güzel gülümsüyordu acaba evli miydi evliyse asla olmazdı... Hemen Google'dan baktım 2 ay önce boşanmışti.... 2 ay önce boşanan biri nasıl bana aşık olabilirdi.... Ama ilk benimdir herhalde çünkü 2 ay önce boşanan birinin sevgilisi olmaz diye düşünüyorum yani umarım...
Neyse klip çekiminden sonra biraz daha düşünürüm.....(Kaan'ın anlatımıyla)
Setteydim ama arkadaşlarım bile benim yüzümde hiç bir zaman olmayan o gülümsemeyi fark etmişti.... Hemen set bitsin hadiseyi arayayım diye düşündüm... Ama kadın ya benden hoşlanmıyorsa da benden kaçarsa ya da ben ona fazla geliyorsam..... Ne yapacağım ya, Seda bizi nereden tanıştırdı şimdi tüm aklım ondaydı, role bile doğru dürüst giremiyordum.....(Hadisenin Anlatımıyla)
Kaana mesaj atacaktım şimdi niye bilmiyorum ama özlemiştim. Kaan benim neyim oluyordu da özlüyordum ki......
Ama bilmiyorum....... Neyse Kaan'a bir mesaj atacaktım...
'Selammm' diye bir mesaj yazdım sonra geri sildim ergen miydim ben sondaki 3 m neydi?
'Selam Kaan Nasılsın?' yazdım ve yolladım..
3 dakika geçmişti hala mesaj atmamıştı..... Ay acaba ben çok mu abartıyordum çünkü o bir oyuncuydu ve sahneleri vardı her dakika hadiseden mesaj gelecek diye bekleyecek hali yoktu ya......
Çekimlerime devam etmeliydim...Telefonuma yeniden baktığımda cevap gelmişti çok mutlu olmuştummm......
Seni çok özledim demiştii. Acaba beni seviyor muydu?
Ne yazsam ki sonunda cesaretimi topladım ve 'Bende seni özledim' yazdım
Kalp atmıştı ve bende attımGaliba artık çok iyi anlaşacaktık... O da beni seviyordu... Kırmızı kalp aşk anlamına gelmiyor muydu? Evet geliyordu umarım o da anlamını bilerek atmıştır dedim ve güldüm içimden...
(Kaan'ın Anlatımıyla)
Setim bitmişti hadise'yi almaya gene mi gitseydim, acaba güler miydi?..... Sabah mutlu mutlu gitmiştik beraber acaba akşam da aynısı olur muydu.... Ama bana kırmızı kalp etmişti demek ki beni gerçekten seviyordu onu almaya gitmeliyim.....20 dk sonra...
Ay burası çok sıcak hadisenin burda başına güneş geçmiştir ya yazık, bunalmıştır şimdi..... Ay çıktı mekandan beni görecek az sonra.......
(Hadise'nin anlatımıyla)
Gene Kaan gelmisti niye bilmiyordum ama kızamıyordum gelmesine, birde tatlı tatlı gülümsüyordu deli adam dedim içimden ve gülümsedim.
Kaan; Seni tatlı yemeye götüreyim mi?
Hadise; Olur(Kaan'ın Anlatımıyla)
Galiba artık hadisenin güvenini kazanamasam bile kalbini kazanmıştım bana bakarken gözlerinin içi gülüyordu. Onu kahkahalara boğmayı çok seviyordum çünkü gülünce güzelliğine güzellik katıyordu.............................................................
Bu bölüm de bitti...
Sizce bir sonraki bölümde Kaan ve Hadise'nin tatlı yerken başlarına ne gelecek?
Umarım beğenirsiniz🥰💕