1.

104 2 0
                                    



..."Ээж аав би явах ёстой та хоёр мэднэ намайг энэ хүртэл яаж хичээснийг
Ээж"Миний охин хүний газар хэцүү шүү дээ гэрээсээ хол аав ээжээ санан бас ах дүү нараа."
Аав"Тийм шүү миний охин сайн бодож үз заа"
..."Би сайн бодож үзсэн аав ээж одоо зүгээр өөрийнхөөрөө баймаар бна гууя муурын нүд гаргах."

Энэ муурын нүд гаргаж байгаа охин бол би намайг Гэрэлээ гэдэг.
Би одоо 20-той бас "МОНГОЛ ХҮН"аав ээж ах 4 дүүгий хамт амьдрдаг ах надаас нэг л насаар ах ах одоо Их сургуульд сурж байгаа эмчээр харин дүү нар 2-р хөвгүүн 2-р охин дүүтэй 3 сургуульд 1 цэцэрлэгт явдаг би юу их сургуульд орж чадаагүй нэг жил өнжисөн юм л яагаад гэж үү би жаахан бие муутайлдаа тэгээл яг шалгалт өгөх өдөр бие өвдөд өгж чадаагүй аав ээж маш их санаа нь зовсон манайх баян айл би бол том охин нь аав нэг том кампантай ээж бас жижигхэн топ хийсэн кампантай би сургуульд галзуу 4 сайн найзтай тэр дөрөв одоо солонгосд сурж байгаа харин би нэг жил өнжөөд тэр хэдийн араас явах гэж байна аав ээжийн санаа зовж байгаа ч би бол маш их баяртай байна яагаад гэвэл найзуудтайгаа том болоод солонгос явж сурна гэж амлаж байсан найз нар минь амлтндаа хүрсэн харин би бүтэн нэг жил бэлдсэн тэгээд амжилтанд хүрсэн би одоо сөүл явах гэж байгаа тэгээл аав ээжийг ятгаж байна.

Ээж"Тэнд очоод миний охины бие нь өвдвөл яах болж байна ммм"
Би"Ээжээ битгий санаа зов тэнд Нагац эгч байгаа шүүдээ."
Ээж"Зза чи угаасаа нэг зөрөх юм бол бууж өгдөггүй болхоор бууж өглө тэнд очоод бид нартай байн г яариж байна шүү за юу."
Би"БАЯРЛАЛАА ЭЭЖЭЭ ААВАА ТА ХОЁРТОЙ ХАЙРТАЙ ШҮҮ."

гээд гүүж очоод хацар дээр нь үнсээд юмаа бэлдхээр явлаа маргааш  өглөө явах учираас.

#МАРГААШ ӨГЛӨӨ ОНГОЦНЫ БУУДАЛ ДЭЭР

Ээж"Заа очоод яарин шүү нагац эгч чамайг хүлээж байгаа" <уйлан тэврэх>
Би"Ээжээ битгий уйлаад бай ах дүү нарт хэлээгүйд уурчиларай гэж хэлээрээ бас зөндөө их хайртай шүү гэж хэлээрэй <үнсэх> та хоёрдоо бас зөндөө хайртай"
Аав"Сайн яваарай хайртай шүү өдөр болгон яриж байна шүү за юу миний охин <үнсэх>"
Би"ЗАА БАЯРТАЙ САЙН СУУЖ БАЙГААРАЙ"

цаашаа явах за ингээд эрх чөлөөт амьдрал ирэх гэж бие муутай хүүхэд болхоор аав ээж нээх их гаргдагүй байсан юм одоо сайхан галзуу найзууд дээрээ очоод буулгаж өгөндөө хха бүүр догдолоод байх юмаа ААААА
онгцонд ороод жаал сууж байгаад унтаад өгж нэг мэдсэн онгоцны үйлчлэгч дуудаад сөүлд ирсэн гэж хэллээ онгцноос буун нагац эгчийн олж харлаа гүүж очоод тэврээд.

Би"Сайн уу нагац эгчээ сайн сууж байсан уу "
Н/эгч"Миний хөөрхөн дүү сайн явж ирсэн үү ямар том болоо вэ"(үнсэх)

My Lucky star (Миний азын од) Where stories live. Discover now